مناسبت های ملی سنگاپور

مناسبت های ملی سنگاپور

مناسبت های ملی سنگاپور:

جشنواره ها و تعطیلات رسمی سنگاپور:

یکی دیگر از اطلاعاتی بسیار واجب است قبل از شروع سفرتان به کشور سنگاپور کسب کنید، اطلاعات مربوط به جشن های ملی و تعطیلات رسمی و جشنواره های خاص هر شهر این سرزمین است. با کسب اطلاعات دقیقا از زمان این روزهای بخصوص می توانید راحت تر و بهتر برنامه ریزی کنید، چون امکان دارد که تعطیلات عمومی و جشنواره های سالانه سنگاپور بر روی شرایط بازدید از اماکن دیدنی و جاذبه های معروف این کشور تاثیر گذار باشد و تغییراتی را بوجود آورد. هر سال در سنگاپور جشنواره های متنوع و متفاوتی را برگزار می کنند. ای جشن ها موضوعات و فلسفه های متفاوت و منحصربه خود را دارند. می توان در این میان به جشنواره های خوراکی و یا هنری و فرهنگی اشاره کرد. به علت تنوع و تعدد زیاد جشنواره های این کشور، در این بخش فقط به جشنواره های فرهنگی و محلی سنگاپور اشاره می کنیم:

تعطیلات رسمی سنگاپور:

زمستان:

سال نوی میلادی

16 و 17 فوریه: سال نوی چینی

1 مارچ: جشنواره بودایی ماکا بوچا

بهار:

30 مارچ: مراسم آدینه نیک

1 می: روز کارگر

29 می: روز تولد بودا

15 ژوئن: عید فطر

تابستان:

9 آگوست: این روز به روز ملی سنگاپور نامگذاری شده و برای مردم این کشور از احترام و اهمیت بالایی برخوردار است.

22 آگوست: عید قربان. جالب است بدانید که مسلمانان سنگاپور نیز عید قربان دارند و در این روز برای ادای فریضه خاص این عید قربانی می دهند.

پاییز:

6 نوامبر: جشن دیوالی، جشنی که توسط هندوها برگزار می شود و محبوبیت زیادی نیز دارد.

25 دسامبر: روز کریسمس

جشنواره های سنگاپور:

ژانویه تا آوریل:

جشن سال نوی چینی

جشنواره رنگین ریور هونگبوا

جشنواره خیابانی چینگای

فستیوال تایپوسام

می تا آگوست:

مسابقه قایق سواری اژدها

سپتامبر تا دسامبر:

جشنواره میانه پاییز

جشنواره دیوالی

اما برای سفر به این کشور خیلی ها لازم می دانند که از وضعیت امنیتی آن نیز مطلع باشند که البته بسیار ضروریست:

امنیت در سنگاپور:

سنگاپور به لحاظ شاخص های جهانی، از جنبه امنیت در رده 20 جهان جای گرفته و هم تراز با سوئد، فنلاند، بلژیک و هلند است. در ضمن این کشور در رده بالاتر از قطر، اسپانیا، ایتالیا و مالزی قرار می گیرد. آمار جرم و جنایت شهر سنگاپور نشان می دهد که یکی از امن ترین مقاصد گردشگری برای مردم دنیا بشمار می رود.

جرایمی همچون: گروگان گیری، دزدی، جیب بری، حمل و استعمال مواد مخدر، کیف قاپی و ... در سنگاپور بسیار کم است. جالب است بدانید سنگاپور یکی از امن ترین پیاده روها در شب را دارد. بنابراین روزها هم مردم آن در آرامش کامل به زندگی روزمره خود می پردازند و گردشگران نیز برای گشت و گذار در شهر مشکلی نخواهند داشت.

سنگاپور کشوری مدرن و بسیار تمیز و امن است و می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما برای سفرهای خارجی باشد.

مناسبت های ملی سنگاپورReviewed by Yeganeh on Jul 21Rating: 3.0مناسبت های ملی سنگاپوراگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با فرهنگ سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با فرهنگ سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی