آشنایی با مادام توسو

آشنایی با مادام توسو

تور سنگاپور

مادام توسو

آشنایی با مادام توسو:

مادام توسو:

نام مادام توسو از نام فردی به نام آنا ماریا "ماری" توسو گرفته شده. وقتی آنا ماریا به دنیا آمد پدرش را در کنار خود نداشت چرا که آن ها را ترک کرده بود. مادر ماریا از طریق خدمت ‌کاری زندگی خود را می گذراند. کسی تصور نمی کرد که در آینده قرار است ماریا به شخصیتی مهم تبدیل شود، چون مادر ماریا خیلی سخت شکمشان را سیر می کرد و زندگی سختی را تجربه می کردند. ماجرای ماریا از جای شروع شد مه مادرش توسط یک پزشک استخدام شد، بنابراین ماریا هر روز باید چند ساعتی را در مطب پزشک می گذراند. دکتر فيليپ کورتيوس کسی بود که مادر ماریا را استخدام کرده بود و نقش مهمی در زندگی ماریا داشت.

این پزشک در طول روز وقتی در مطب حضور داشت تندیس های مومی زیادی می ساخت که با آن ها اعضای بدن انسان را نشان می داد. در این حین ماریا نیز ساعت ها ساخت این مجسمه های مومی را تماشا می کرد و با تمام ترفندها و رش های ساخت مجسمه ها آشنا می شد.

این قضیه تا زمانی که دکتر از استراسبورگ به پاریس برود ادامه داشت و ماریا و مادرش نیز همراه او به این منطقه نقل مکان کردند. دکتر در پاریس نیز از کار ننشست و مشغول ساخت مجسمه افراد ثروتمند و معروف آن دوره شد. طولی نکشید که کسب و کار دکتر رونق یافت و اشخاص بسیاری دوست داشتند تا مجسمه های ساخته شده از افراد مشهور را از نزدیک ببینند. در قرن هجدهم افراد زیادی بودند، که خاندان سلطنتی را از نزدیک ندیده بودند و دیدن مجسمه آنها نیز برایشان جالب بود. حالا ماریا دستیار دکتر بود و هر روز فعالیتشان بیشتر و البته سخت تر می شد. بالاخره دکتر درگذشت و حالا ماریا صاحب تمام مجسمه و تندیس های او بود. بنابراین جرقه شکل گیری موزه های مادام توسو زده شد. لقب مادام توسو بعد از اینکه او با فردی به نام فرانسوا توسو ازدواج کرد به او داده شد.

اگر به موزه مادام توسو بروید می توانید مجسمه مادام توسو را در تمام شعبات این مجموعه در تمام دنیا ببینید. مادام توسو پیرزنی با شنل و لباسی سیاه رنگ بود و چهره ای بسیار مهربان داشت. او تقریبا ۲۵۰ سال قبل از دنیا رفت. کمی درباره مادام توسو و چگونگی ساختن موزه های او گفتیم، در ادامه به شعبه موزه مادام توسو در سنگاپور سفر می کنیم و با مجسمه های موجود در این شعبه از مجموعه موزه های مادام توسو آشنا خواهیم شد.

این موزه منحصربفرد در کشور سنگاپور بسیار محبوبیت دارد و خیلی از علاقمندان از هر جایی برای دیدن آن به سنگاپور سفر می کنند. خیلی از علاقمندان ساعت ها قبل از آغاز بکار موزه جلوی درهایش منتظر میمانند.

آشنایی با مادام توسوReviewed by Yeganeh on Apr 29Rating: 3.0آشنایی با مادام توسواگر مایلید در تور سنگاپور موزه مادام توسو که یکی از جاذبه های سنگاپور است را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور موزه مادام توسو که یکی از جاذبه های سنگاپور است را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی