آشنایی با باغ پرندگان جورونگ سنگاپور

آشنایی با باغ پرندگان جورونگ سنگاپور

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

آشنایی با باغ پرندگان جورونگ سنگاپور:

باغ پرندگان جورونگ، وسیع ترین و کاملترین باغ پرندگان آسیا محسوب می شود. محیطی جذاب و منحصربفرد دارد، که بیش از 5000 هزار پرنده را در بر می گیرد. باغ پرندگان جورونگ به خاطر تعدد گونه های پرندگانش، به عنوان بزرگ ترین باغ پرندگان دنیا شناخته می شود. وسعت آن 20.2 هکتار می باشد و حدودا 400 گونه در آن زندگی می کنند. وارد این باغ وسیع که شوید بخش های متفاوتی را خواهید دید که پرندگان رنگارنگی را در خود دارند. باغ پرندگان جورونگ در مجموع بیش از 20 بخش متفاوت دارد که پرندگان کمیابی همچون پنگوئن ها، توکاها، نوک شاخ ها، پرندگان در خطر انقراض و ... را در خود دارند. بخش های جالب توجه باغ پرندگان جورونگ عبارت اند از:

اتاق طوطی ها، بخش آبشار، پرندگان آسیا، ساحل پنگوئن، خلیج پلیکان، نگین جنگل، نوک شاخ ها و توکاها.

مرکز تحقیقات و پرورش پرندگان:

این باغ بزرگ 4 بخش متفاوت دارد که شامل قفس های خیلی بزرگی است که اصلا شبیه به قفس نیستند. در این قفس های بسیار بزرگ پرندگان می توانند آزادانه پرواز کنند و شما نیز می توانید به راحتی آن ها را از نزدیک ببینید. در قسمت های متفاوت باغ پرندگان جورونگ که قدم بزنید، پرنده های زیادی را از سرتاسر دنیا خواهید دید که طراحان در این باغ گرد هم آورده اند.

جوایز و افتخارات:

خصوصیات باغ جورونگ در بزرگی و تعداد گونه هایش خلاصه نمی شود و کیفیت و خدمات استانداردش نیز مورد توجه بازدیدکنندگان قرار می گیرد. باغ پرندگان جورونگ یکی از محبوب ترین جاذبه های سنگاپور از دید تریپ ادوایزر نیز معرفی شده است. این مجموعه در سال های 2013 و 2015 میلادی جوایزی از موسسه گردشگری سنگاپور اواردز را با نامSingapore Experience Awards  دریافت کرده.

بهترین زمان بازدید باغ پرندگان جورونگ:

قبلا گفتیم که باغ پرندگان جورونگ بسیار وسیع و روباز می باشد بنابراین مهم است که چه زمانی برای گردش و بازدید از این باغ اقدام می کنید. پس خوب است که درمورد وضعیت جغرافیایی و آب و هوایی سنگاپور اطلاعات بیشتری بدست آورید:

سنگاپور در جنوب شرقی آسیا واقع شده است و به خاطر اقلیمی که دارد، در تمام سال گرم و مرطوب است و زمستان های سرد، برفی ندارد. در حقیقت اصلا سنگاپور آب و هوای زمستانی ندارد و هر زمانی می توانید به آن سفر کنید. ولی با این حال برخی از ماه هایش مناسبترند برای سفر:

سپتامبر تا فوریه (حدود شهریور تا بهمن): از شهریور تا بهمن بارانهای موسمی سنگاپور شروع می شوند. در این هنگام اگر در سنگاپور باشید شاهد باران های طولانی خواهید. ماه های آبان تا دی ماه بیشترین شدت بارش باران در سنگاپور خواهد بود. ماه های می (اردیبهشت) و ژوئن (خرداد) هم گرم ترین ماه های سنگاپور خواهند بود.

فوریه تا سپتامبر (حدود بهمن تا اوایل شهریور): از بهمن تا شهریور دمای هوا افزایش پیدا می کند و از بارش باران ها نیز کاسته می شود. خیلی از مسافران سنگاپور برای اینکه بتوانند تفریحات آبی و فعالیت های هیجانی را تجربه کنند و در ضمن در جشنواره های متنوع سنگاپور شرکت کنند این فصل را برای سفر انتخاب می کنند.

آشنایی با باغ پرندگان جورونگ سنگاپورReviewed by Yeganeh on Aug 3Rating: 3.0آشنایی با باغ پرندگان جورونگ سنگاپوراگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی