مرکز خرید یون اُرچارد سنگاپور

مرکز خرید یون اُرچارد سنگاپور

مرکز خرید یون اُرچارد سنگاپور:

اگر به سفرهای خارجی علاقمند باشید و کشورهای مختلفی سفر کرده باشید بدون شک سنگاپور، یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری شما خواهد بود، بدون در نظر گرفتن هرگونه گرایشات جنسی و نژادی می توان به آن سفر کرد. سنگاپور پایتخت سنگاپور هم نام آن است و یکی از پیشرفته ترین و زیباترین شهرهای دنیا بشمار می رود، البته این شهر را با عنوان گرانترین پایتخت دنیا نیز معرفی می کند که پر بیراه نیست. چرا که از جمله جذابیت های این پایتخت آسیایی، مجتمع های تجاری بزرگ و مدرن آن است که با تنوع فوق العاده و کیفیت محصولاتشان موفق شده اند دلیل سفر خیلی از گردشگران به سنگاپور باشند. بنابراین اگر علاقمند به خرید و بازارگردی باشید و به سنگاپور هم سفر کنید باید حتما از مراکز خرید آن هم دیدن کنید و دست پر برگردید. در ادامه یکی از این مراکز خرید معروف را معرفی خواهیم کرد:

یون ارچارد:

مرکز خرید یون ارچارد بدون هیچ زحمتی پیدا خواهید کرد، فقط باید برای رسیدن به آن در خیابان ارچارد سنگاپور راه بروید. حین قدم زدن زیباترین و عجیب ترین مرکز خریدی را که دیدید درنگ نکنید و واردش شوید، چون به یون ارچارد رسیده اید. یون ارچارد، یکی بی نظیرترین سازه های موجود در دنیا بشمار می رو د و در مرکز تجاری سنگاپور واقع شده است. معماری خلاقانه و استثنایی آن نظر هرکسی را به خود جلب می کند. بنابراین پیش از هرچیز زیبایی این بنا شما را مبهوت خواهد کرد. توصیه ما این است که حتما قبل از ورود به این مرکز تجاری، چند لحظه ای این سازه را به خوبی نگاه کنید. خیلی دوست دارند که تعدادی عکس با پس زمینه این ساختمان بگیرند.

البته معماری یون ارچارد تنها بخشی از جذابیت آن است و این مرکز خرید خصوصیات منحصر به فرد دیگری نیز دارد. معمولا این مرکز را با «مجموعه ای لوکس و بی نظیر» مورد تعریف و تمجید قرار می دهند و با گردش در آن با دیدن فروشگاه ها، رستوران ها و کافه هایش به خوبی می توان از صحت این حرف مطلع شد. یون ارچارد برجی بلند است که 12 طبقه آن به مرکز خرید اختصاص داده شده. در فروشگاه های این مرکز از برندهای جهانی خرید خواهید کرد.

بعد از خرید اگر احساس خستگی کردید فرصت خوبیست به طبقه 56 برج بروید و از آنجا، مناظر جذاب سنگاپور را ببینید.

آدرس: سنگاپور، منطقه مرکزی سنگاپور، خیابان پترسون، خیابان ارچارد

ساعت دسترسی: امروز یکشنبه 10:00 صبح تا 22:00

سطح هزینه: گران و لوکس

امکانات مرکز خرید:

کارائوکه، مرکز هنری، اسپا، مرکز اطلاعات، بانک، ایستگاه شارژ موبایل، خدمات تکس‌فری، پارکینگ، خودپرداز، سرویس بهداشتی، وای فای رایگان، کارت هدیه خرید، کالسکه کودک، سرویس حمل و نقل، صرافی، آسانسور، پارک خودرو توسط خدمه، خدمات پست و صندوق امانات

امکانات ویژه افراد ناتوان و کم توان جسمی:

ویلچر، رمپ ورودی

اگر بعد و یا میانه خرید احساس گرسنگی و خستگی کردید نیاز نیست از مرکز خرید خارج شوید. در این رستوران کافه ای دایر است که انواع نوشیدنی سرد و گرم و دسرهای بسیار خوشمزه را سرو می کند. رستوران آن نیز انواع غذاهای فست فودی و سنگاپوری را در منوی خود دارد. در ضمن برای علاقمندان به فست فود نیز این مرکز تدبیر داشته و یک فودکورت بسیار بزرگ فراهم کرده که می توانید در آن ساعتی خوش کنار خانواده و دوستانتان تجربه کنید.

مرکز خرید یون اُرچارد سنگاپورReviewed by Yegane on Jul 21Rating: 3.0مرکز خرید یون اُرچارد سنگاپوراگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با مراکز خرید سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با مراکز خرید سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی