معرفی مرکز خرید ویوو سیتی

معرفی مرکز خرید ویوو سیتی

معرفی مرکز خرید ویوو سیتی:

ویوو سیتی:

ویوو سیتی می تواند یک انتخاب عالی و البته معتبر در سنگاپور برای خرید و بازارگردی باشد. مرکز خرید ویوو سیتی عنوان بزرگترین مجموعه تجاری سنگاپور را بر دوش دارد، فضایی مدرن و پیشرفته دارد و هرسال جمعیت زیادی را به خود جذب می کند. ویوو سیتی را می توانید در مرکز شهر سنگاپور پیدا کنید، وسعت 140 هزار متری و ساختمان 5 طبقه اش را به راحتی از میان سایر ساختمان ها تشخیص خواهید داد. اینجا طیف بی نظیر و متعددی از محصولات و برندهای معروف تجاری را می توانید از نزدیک ببینید و محصول مورد علاقه خود را تهیه کنید. آرمانی بسیار معروف تا گپ و اچ اند ام با قیمت های متوسط و مناسبشان همه در این مرکز خرید فعالیت دارند و محصولات متنوع و باکیفیتی عرضه می کنند.

پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم خانگی، اسباب بازی و ... را می توانید در 340 فروشگاه ویوو سیتی تهیه کنید. جذابیتهای بیشمار این مرکز خرید تنها در فروشگاه ها و برندهای معروفش خلاصه نمی شود و اگر قصد تفریح و شکم گردی را نیز داشته باشید باز هم ویوو سیتی می تواند به خوبی به این نیازها پاسخ دهد. برای سرگرم شدن به بزرگترین سینمای سنگاپور در ویوو سیتی سری بزنید، یا از فراز بام ویوو سیتی چشم انداز تماشایی شهر را ببینید و در فضای جذاب آن گردش کنید.

از پیش از ورود به ویوو سیتی می توانیم بگوییم که یکی از بازارگردی های فوق العاده زندگی خود را تجربه خواهید کرد. بخصوص این بازارگردی برای بچه ها هم مهیج و جالب توجه خواهد بود. کیدزکلاب شهربازی معروف این مرکز خرید با سرگرمی های متنوعش منتظر حضور خانواده ها و بویژه کودکان است. قایق های پدالی این شهربازی بیش از هر تفریحی نظر خانواده ها را جلب می کند. برای استراحت نیز پیشنهاد می کنیم در فضای مرکز قدم بزنید چون اینجا می توانید مجسمه ها و آثار هنری حجمی زیادی را ببینید که هنرمندان با نهایت ظرافت روح زیبایی شناسی را در این حجم های هنری دمیده اند.

مرکز خرید ویوو سیتی برای نخستین بار در سال 2007 میلادی درهایش گشوده شد و مردم توانستند از آن بازدید و خرید کنند، در واقع شروع بکار ویوو سیتی بازار رقابت و رشد را بین مراکز خرید منطقه و بویژه سنگاپور داغتر کرد. این مجتمع علاوه بر امتیاز فعالیت برندهای معروف و بخش های تفریحی و رفاهی متعددش بخاطر معماری فوق العاده اش نیز معروف شده و نظر بسیاری از اهل فن را به خود جلب کرده. در بخش های بعدی از قسمت های مختلف این مرکز خرید دیدن خواهیم کرد و بیشتر با آن ها آشنا خواهیم شد.

ارزیابی هزینه:

می دانید که سنگاپور به عنوان کشوری مدرن و لوکس شناخته شده است، بنابراین مراکز خرید آن نیز یکی از گران ترین مراکز خرید دنیا خواهند بود، چرا که بهترین برندها را در خود جای داده اند. وقتی یکی از بنام ترین مجتمع های تجاری سنگاپور یعنیویوو سیتی را برای خرید انتخاب، باید توجه کنید که خساست اینجا معنا ندارد و باید خیلی دست و دلباز باشید چون محصول ارزانی در ویوو سیتی وجود ندارد. البته ویوو سیتی در مقایسه با سایر مراکز خرید گران سنگاپور ارزان تر است و هزینه های آن متوسط ارزیابی می شود.

تخفیف ها در مرکز خرید ویوو سیتی:

حتما از تخفیف های ویژه این مرکز خرید استفاده کنید؛ هم از بهترین برندهای دنیا خرید خرید و هم مقداری از هزینه خرید به جیبتان برمیگردد.

معرفی مرکز خرید ویوو سیتیReviewed by Yeganeh on May 2Rating: 3.0معرفی مرکز خرید ویوو سیتیاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی