مراکز خرید معروف سنگاپور (قسمت 1)

مراکز خرید معروف سنگاپور (قسمت 1)

مراکز خرید معروف سنگاپور:

(قسمت 1)

مرکز خرید بوگیس جانکشن:

بوگیس جانکشن به عنوان یکی از زیباترین و رنگارنگ ترین بازارهای سنگاپور بشمار می رود و در مرکز سنگاپور واقع شده است. در این مرکز خرید که پا بگذارید می بینید از دو بخش تشکیل شده و چندین مغازه دارد که بخشی از آن در فضایی بسته و بخشی دیگر در محیطی روباز جای گرفته اند.

بوگیس جانکشن یکی از قدیمی ترین مراکز خرید سنگاپور محسوب می شود که همواره مسئولینش در طول زمان همواره به آن توجه و رسیدگی کرده اند و هنوز هم جذابیت گذشته را دارد. قسمت سرپوشیده بازار راهرویی با سقف شیشه ای و چشمنواز دارد که نور خوب مرکز خرید از آن تامین می شود.

بوگیس جانکشن فروشگاه های متفاوتی دارد که هم برندهای معروف را می توان در آن دید و هم خریدی مقرون به صرفه را در آن تجربه کرد. در ضمن پس از خرید نیز می توانید به فودکورت این مرکز خرید مراجعه کنید و غذاهای خیابانی سنگاپور را امتحان کنید.

امکانات مرکز خرید:

سرویس بهداشتی، پارکینگ، اتاق مادر و کودک، اینترنت رایگان، مرکز اطلاعات، اسپا، بانک، سالن ورزشی، خودپرداز، هایپرمارکت، صرافی

این مرکز خرید فودکورت و رستوران هم دارد.

آدرس: سنگاپور، خیابان ویکتوریا 200

ساعت دسترسی :هر روز از ساعت 10:00 صبح تا 22:00

سطح هزینه: اقتصادی

سانتک سیتی:

ساختمان سانتک سیتی مجموعه ای بزرگ و چند منظوره بشمار می رود یک که یک مرکز خرید مجلل را نیز در خود دارد. مرکز خرید سانتک سیتی، دومین مجتمع تجاری بزرگ سنگاپور است، حدود 380 فروشگاه متفاوت در این مرکز فعالیت دارند. این مرکز خرید در مرکز مارینا جای گرفته. علاوه بر اینکه می توانید از نمایندگی های برندهای معتبر و مشهور دنیا خرید کنید، تفریحات و امکانات زیادی همچون پردیس سینمایی به روز و مجهز، زمین بازی کودکان و ... نیز در انتظار شما هستند. آبنمای بزرگ و زیبایی نیز در این مرکز خرید وجود دارد که یکی از المان های منحصربفرد سنگاپور بشمار می رود. این آبنما را «آبنمای ثروت» معرفی می کنند.

در مرکز خرید سانتک سیتی همچنین 100 شعبه رستوران و کافه در حال فعالیت هستند و به همین علت این مرکز به عنوان یکی از مراکز عالی برای رستورانگردی یا کافه گردی معرفی می شود. مرکز خرید سانتک سیتی 4 بخش متفاوت را در بر میگیرد که در هر یک از آن ها، امکاناتی متمایز برای مراجعان فراهم شده. این چهار قسمت عبارت اند از بخش شرقی، غربی، شمالی و جنوبی.

امکانات مرکز خرید:

سالن زیبایی، شهربازی، سرویس بهداشتی، پارکینگ، واقعیت مجازی، خودپرداز، خدمات پست، بانک، خدمات درمانی، صرافی، خشک‌شویی، هایپرمارکت، روف گاردن، سینما

امکانات ویژه ناتوانان و کم توانان جسمی:

آسانسور، رمپ ورودی

این مرکز خرید یک رستوران و فودکورت بسیار خوب نیز دارد که احتیاج شما را برای خارج شدن از مرکز خرید و رفع گرسنگی برطرف می کند. همانطور که گفتیم 100 شعبه کافه و رستوران دارد که این در حقیقت یک عدد شگفت انگیز است و انتخابی سخت خواهید داشت.

آدرس: سنگاپور، بلوار تماسک 3E

ساعت دسترسی: هر روز از ساعت 10:00 صبح تا 22:00

مراکز خرید معروف سنگاپور (قسمت 1)Reviewed by Yegane on Jul 21Rating: 3.0مراکز خرید معروف سنگاپور قسمت اولاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با مراکز خرید سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با مراکز خرید سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی