مراکز خرید سنگاپور (قسمت 2)

مراکز خرید سنگاپور (قسمت 2)

مراکز خرید سنگاپور:

(قسمت 2)

مرکز خرید د شاپس:

د شاپس از لوکس ترین و وسیع ترین مجتمع های تجاری سنگاپور بشمار می رود که در مرکز یکی از مجلل ترین هتل های شهر سنگاپور واقع شده است. برای دیدن این مرکز خرید باید به هتل مارینا بی سندز مراجعه کنید. د شاپس 74 هزار متر مربع وسعت دارد و دقیقا در مرکز سنگاپور واقع شده است. در این مرکز خرید بهترین برندهای گرانقیمت دنیا همچون لویی ویتون، شنل و میو میو در حال فعالیت و عرضه محصولات متنوع هستند.

چنانچه به گردش در مراکز خرید و بازارگردی علاقه نداشته باشید باز هم؛ د شاپس در هتل مارینا بی سندز تا ساعاتی از روز می تواند شما را سرگرم کند. معماری منحصربفرد این مجتمع تجاری به صورتی است که خود به عنوان یک جاذبه شناخته می شود و نظر خیلی از گردشگران را به خود جلب می کند. در این مرکز که قدم بزنید از شکوه این بنای مدرن مطلع خواهید شد. قبل از هرچیزی تونل آبی داخل این مرکز خرید نظرتان را جلب می کند. چیزی شبیه به کانال های آبی ونیز. داخل این کانال قایق هم هست و می توانید هزینه ای بپردازید و گردشی آبی را تجربه کنید.

امکانات مرکز خرید:

بانک، خودپرداز، اتاق مادر و کودک، صرافی، کالسکه کودک، کارت هدیه خرید، سالن ورزشی، سرویس بهداشتی، مرکز اطلاعات، سرویس بهداشتی مجهز به مرکز شیردهی کودکان، رودخانه مصنوعی، سرویس بهداشتی مجهز به بخش تعویض پوشک، چتر سالن زیبایی،

امکانات ویژه معلولان: ویلچر

این مرکز خرید رستوران و فودکورت هم دارد. در ضمن یک کافه دارد با منویی بسیار متنوع که نظرتان را جلب خواهد کرد.

آدرس: سنگاپور، خیابان بی فرانت 10، هتل مارینا بی سندز

ساعت دسترسی :هر روز از ساعت 10:30 صبح تا 23:00

بازار کلارک کی:

مرکز خرید کلارک در حقیقت تلفیقی از بازارهای قدیمی سنگاپور و مراکز خرید مدرن این کشور می باشد. جالب است بدانید که قرار است در یک بازار 150 ساله قدم بگذارید. این مرکز خرید قدیمی سال های اول ساخت فقط به عنوان یک بازار ساده شناخته می شد. این بازار را کنار رودخانه سنگاپور ساختند. کم کم با گذشت چند سال بازار کلارک کی توسعه و رشد چشمگیری را تجربه کرد و از ظاهر ساده و ابتدایی اولیه خود فاصله گرفت. حالا اگر در بازار کلارک کی قدم بزنید، بازاری با انواع فروشگاه ها و رستوران های متنوع را در اسکله خواهید دید.

اینجا دنبال برندهای لوکس و گرانقیمت پوشاک و کیف و کفش نباشید. در عوض می توانید انواع متفاوتی از خوراکی های خوشمزه و محلی سنگاپوری را در رستوران های کوچک و بزرگ آن امتحان کنید. در حقیقت کلارک کی بیشتر شبیه یک رستوران بسیار بزرگ است که رهگذران را وسوسه می کند واردش شوند و از خوشمزه های متنوعش امتحان کنند.

اجناس مرکز خرید:

در این مرکز خرید عمدتا مواد غذایی، غذاهای محلی عرضه می شوند.

در این مرکز خرید کافه و رستوران هم وجود دارد و نیازی نیست برای رفع گرسنگی و کمی استراحت از مرکز خرید خارج شوید.

آدرس: سنگاپور، جاده ریور ولی 3

ساعت دسترسی :هر روز از ساعت 10:00 صبح تا 22:00

مراکز خرید سنگاپور (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jul 21Rating: 3.0مراکز خرید سنگاپور قسمت دوماگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با مراکز خرید سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با مراکز خرید سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی