مراکز خرید معروف سنگاپور (قسمت 2)

مراکز خرید معروف سنگاپور (قسمت 2)

مراکز خرید معروف سنگاپور:

(قسمت 2)

کسانی که علاقمند به خرید و بازارگردی باشند، سنگاپور را همچون بهشتی رویایی می دانند که می توان در آن هر نوع محصولی را با تنوع بالا پیدا و تهیه کرد:

فار ایست پلازا:

فار ایست پلازا مجتمع تجاری بسیار وسعی است که 800 فروشگاه در آن در حال فعالیت و عرضه محصولات خاص خود هستند. حتما نگران گرانی محصولات هستید اما فار ایست پلازا فرقش با سایر مراکز خرید سنگاپور همی است که در آن خبری از برندهای معروف و گران نیست. کسانی که دوست دارند دست پر برگردند از سنگاپور این مرکز خرید انتخاب خوبی برایشان خواهد بود.

لوازم صوتی و تصویری پرفروش ترین محصولات فار ایست پلازا هستند. بعد از آن ها پوشاک و جواهرات مشتری بیشنری دارند. بیشتر بازارگردان حرفه ای سنگاپور فار ایست پلازا را به لوازم الکتریکی خوبش و تخفیف های ویژه اش می شناسند. در این مرکز خرید جز لباس و لوازم جانبی با کیفیت این فرصت را دارید که چند دقیقه ای در رستوران های این مرکز هم خود را مهمان کنید و خوراکی لذیذ از منوی این رستوران انتخاب کنید.

آدرس: سنگاپور، جاده اسکات 14

ساعت دسترسی : هر روز از ساعت 10:00 صبح تا 22:00

سطح هزینه : اقتصادی و به صرفه

مرکز خرید پاراگون:

پاراگون، مرکز خریدی لوکس در سنگاپور می باشد که در کنار مجتمع تجاری ارچارد واقع شده است. در پاراگون نمایندگی های برندهای معروفی همچون: پرادا، جیمی چو، گوچی، بربری و ... را خواهید دید. مرکز خرید پاراگون حدود 45 هزار متر مربع وسعت دارد و بیش از 200 فروشگاه در آن در حال عرضه محصولات متنوع و گران قیمت هستند. در این مجتمع می توانید از معروف ترین برندها بهترین پوشاک، کیف و کفش، جواهرات را خریداری کنید. پیشنهاد می کنیم به رستوران ها و کافه های این مرکز نیز سری بزنید.

جز نمایندگی برندها معروف و لوکس این مرکز خرید بخاطر معماری منحصربفردش نیز مورد توجه قرار گرفته و تماشای آن نیز می تواند برایتان جالب باشد. در ضمن داخل مرکز خرید پاراگون نیز تفریحات متنوعی برای بازدیدکنندگان و گردشگران فراهم شده است.

امکانات مرکز خرید:

پاوربانک، پارکینگ، خودپرداز، بانک، وای‌فای رایگان، زمین بازی کودکان، صرافی، مرکز هنری، خشک‌شویی، هایپرمارکت، چتر، سرویس بهداشتی، پارک خودرو توسط خدمه، مرکز اطلاعات

آدرس: سنگاپور، جاده ارچارد 290

ساعت دسترسی :هر روز از ساعت 10:00 صبح تا 22:00می توانید از این مرکز خرید اقلام مورد نظرتان را تهیه کنید.

مرکز خرید ان جی آن سیتی:

ان‌ جی آن سیتی، قدمتی بیست و پنج ساله دارد و هم اکنون در آن نمایندگی های برترین برندهای جهان و برخی برندهای تازه کار در حال فعالیت هستند. اینجا برای سلایق متفاوت امکاناتی فراهم شده از فروشگاه های پوشاک گرفته تا سالن های زیبایی، رستوران و کافه، مغازه های فروش زیورآلات و ... . این مرکز خرید هزینه هایش نسبت به سایر مجتمع های تجاری پایین تر است و تقریبا همه می توانند در آن خرید کنند. علاقمندان به برندهای بولگاری، هرمس، گوچی، زارا و منگو می توانند دست پر از این مرکز خرید خارج شوند. ولی اگر می خواهید کمتر هزینه کنید برندهای ژاپنی این مرکز خرید را پیشنهاد می کنیم.

ساعت دسترسی :هر روز از ساعت 10:00 صبح تا 21:30

سطح هزینه : اقتصادی

امکانات مرکز خرید:

سرویس بهداشتی، پارکینگ، خودپرداز، بانک، سالن زیبایی

آدرس: سنگاپور، جاده ارچارد 391

مراکز خرید معروف سنگاپور (قسمت 2)Reviewed by Yeganeh on Jul 21Rating: 3.0مراکز خرید معروف سنگاپور قسمت دوماگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با مراکز خرید سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با مراکز خرید سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی