مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور

مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور

تور سنگاپور

فار ایست پلازا

مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپور:

در این قسمت قرا است به یکی دیگر از مراکز خرید معروف و محبوب سنگاپور برویم. فار ایست پلازا انتخاب اینبار ما برای بازارگردی در سنگاپور است. مرکز خرید فار ایست پلازا دارای 5 طبقه جذاب است که به راحتی برای ساعت ها می تواند شما را مشغول گشت و گذار میان فروشگاه هایش بکند، بدون اینکه متوجه گذشت زمان شوید. فار ایست پلازا از جمله معروف ترین اماکن و جاذبه های سنگاپور برای خرید لباس و البته خوردن غذاهای خوشمزه و سنتی سنگاپور بشمار می رود. سرگرمی های زیادی نیز در این مجتمع تجاری فراهم شده که پس از خرید می توانند خستگی را از یادتان ببرند.  اغلب گردشگران سنگاپور معتقدند که سفر به این کشور وبخصوص خرید از مراکز خرید لوکس و گرانقیمت آن اصلا به صرفه نیست؛ ولی به شما می گوییم که برخلاف تمام این مراکز خرید گران، فار ایست پلازا می تواند نظرتان را با کالاهای خوب و ارزان قیمت خود عوض کند.

مرکز خرید فار ایست پلازا:

پیش تر نیز برایتان گفتیم که سنگاپور یکی از پیشرفته ترین و مدرن ترین کشورهای آسیای شرقی بشمار می رود به همین علت نیز ظبیعی است که بازار خرید و فروش محصولات متنوع در آن رونق زیادی داشته باشد. بخصوص این مرکز خرید شهر سنگاپور برای علاقمندان مد و فشن با حدود 800 فروشگاه متفاوت شبیه محلی رویایی است.

پرفروش ترین اشیای دیگری که در این مرکز عرضه می شوند لوازم صوتی و تصویری، جواهر و پوشاک هستند. کسانی که بارها خرید در سنگاپور تجربه کردند مطلع هستند که از مجتمع تجاری فار ایست پلازا لوازم الکتریکی با کیفیتی را با تخفیف عالی می توان تهیه کرد. البته صرف غذا در رستوران های سنتی و ارزان قیمت این مجتمع نیز خاطره ای خوش برای شما رقم خواهد زد.

این مرکز خرید هنگام افتتاح در سال 1982 میلادی با 600 فروشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون نیز پیشرفت زیادی داشته و فروشگاه هایش بیشتر شده اند.

این مجتمع تجاری از هنگامی که افتتاح شد مورد توجه گردشگران و بخصوص جوانان قرار گرفت و انقدر در ارائه خدمات موفق بوده که حالا به یکی از معروف ترین مراکز خرید سنگاپور تبدیل شده. حالا این مجتمع 5 طبقه با حدود 800 مغازه با قدرت بیش از پیش در حال فعالیت است و مشتریان ثابت خود را دارد.

خیلی از برندهای فعال در مرکز خرید فار ایست پلازا برای اکثر مردم غریبه هستند، چون طراحان و خیاطان این مرکز تلاش دارند که استعداد و توانایی های خود را در این محل شکوفا کنند و به همگان نشان دهند. بنابراین با اینکه اجناسشان گران نیست اما می توانید مطمئن باشید خرید شما تقریبا در هیچ مرکز خرید دیگری پیدا نخواهد شد.

ارزیابی هزینه:

قیمت محصولات این مرکز خرید قدیمی متوسط است؛ ولی چنانچه دوره های تخفیفی را از دست ندهید می توانید محصولات متنوع و با کیفیتی تهیه کنید. بخصوص اگر به رستوران هایش مراجعه کنید خیلی از هزینه هایتان برای خوردن غذا کاسته خواهد شد. اینجا رستوران ژاپنی هم دارد که برخلاف سایر رستوران های ژاپنی که خیلی گرانقیمت هستند، منویی مقرون به صرفه در اختیار مشتریانشان قرار می دهند.

مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپورReviewed by Yeganeh on May 5Rating: 3.0مرکز خرید فار ایست پلازا سنگاپورچنانچه علاقمندید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مراکز خرید سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

چنانچه علاقمندید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مراکز خرید سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی