مراکز خرید سنگاپور (قسمت 1)

مراکز خرید سنگاپور (قسمت 1)

مراکز خرید سنگاپور:

(قسمت 1)

چنانچه سنگاپور را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و سفری خود انتخاب کرده اید باید بدانید که بازارگردی و خرید یکی از بهترین سرگرمی های شما در این کشور خواهد بود. در این بخش با برخی از معروف ترین مراکز خرید سنگاپور آشنا خواهید شد:

مصطفی سنتر:

همیشه از مراکز خرید با محدودیت ساعتی گفتیم ولی اینبار قرار است از مرکز خریدی که 24 ساعته پذیرای گردشگران و خریداران است حرف بزنیم. در مصطفی سنتر محدودیت ساعتی مطرح نیست و به صورت 24 ساعته می توانید از آن بازدید داشته باشید. مصطفی سنتر در گروه قدیمی ترین بازارهای سنگاپور قرار می گیرد. این بازار 20 سال قدمت دارد و در این بازه زمانی موفق شده رشد کند. با اینکه در آن برندهای لوکس و جهانی حضور ندارند ولی می توان آن را در فهرست محبوب ترین و معروف ترین مراکز خرید سنگاپور قرار داد. این مرکز خرید را بیشتر بخاطر قیمت های مناسبش نسبت به سایر مراکز خرید سنگاپور می پسندند.

در مرکز خرید مصطفی سنتر انواع محصولات از پارچه، ساعت و ... گرفته تا لوازم الکترونیکی عرضه می شوند. بخش طلا و جواهر این مرکز قدمت زیادی دارد و همیشه کسانی که در پی خرید طلاهای ارزان قیمت هستند به آن مراجعه می کنند. سوغاتی های آسیایی و دست ساز این مرکز خرید نیز بسیار طرفدار دارند. کنار بازار مصطفی سنتر چند رستوران و کافه نیز وجود دارد که می توانید جهت رفع گرسنگی و خستگی به آن ها مراجعه کنید و از غذاهای سنگاپوری آن ها بچشید.

اجناس مرکز خرید مصطفی سنتر:

صنایع دستی، طلا و زیورآلات، مواد غذایی، انواع سبزیجات، میوه های محلی،  پوشاک، پارچه، کفش

آدرس: سنگاپور، جاده سید علوی 145

ساعت دسترسی: هر روز 24 ساعته

سطح هزینه: اقتصادی

ویوو سیتی:

ویوو سیتی یکی از مراکز خرید معروف سنگاپور است که کلکسیونی از نخستین مقام ها را به خود اختصاص دااده است. چرا که این مرکز خرید وسیع ترین، پربازدید ترین و محبوب ترین مرکز خرید سنگاپور به نظر گردشگران است. این مجتمع تجاری و تفریحی 140 هزار متر مربع وسعت دارد و در آن 340 فروشگاه کوچک و بزرگ دارد در حال عرضه محصولات برند و معروف هستند. این مرکز خرید را به سبب وسعت زیادش با مگامال ها مقایسه می کنند. تنوع محصولات و نمایندگی های برندهای معروف در این مرکز خرید نیز دیگر علت شهرت آن در میان علاقمندان به خرید است.

امکانات مرکز خرید ویوو سیتی:

در این مجتمع شما بزرگ ترین سینمای سنگاپور، بزرگ ترین اسباب بازی فروشی، شهربازی و زمین بازی کودکان را خواهید دید، در ضمن این مرکز 4 فود کورت بزرگ، آمفی تئاتر، بخش تفریحی و و روباز نیز دارد که می توانند به راحتی شما را برای چندساعتی سرگرم کنند.

ساعت دسترسی : امروز یکشنبه 10:00 صبح تا 22:00

سطح هزینه: ارزان و اقتصادی

آدرس: سنگاپور، پیاده روی هاربرفرانت 1

مراکز خرید سنگاپور (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Jul 21Rating: 3.0مراکز خرید سنگاپور قسمت اولاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با مراکز خرید سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور و آشنایی با مراکز خرید سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی