رستوران های فار ایست پلازا (قسمت 1)

رستوران های فار ایست پلازا (قسمت 1)

تور سنگاپور

فار ایست پلازا

رستوران های فار ایست پلازا:

(قسمت 1)

معرفی رستوران های فار ایست پلازا:

اگر برای خرید و تفریح فار ایست پلازا را انتخاب کردید یادتان باشد که مجتمع تجاری فار ایست پلازا، فود کورت ندارد. رستوران ها و کافه های این مرکز نیز در یک طبقه جای نگرفتند و بصورت پراکنده در طبقات متفاوت در حالا ارائه خدمات به مشتریان هستند. چنانچه نمی خواهید خیلی به زحمت بیافتید پیشنهاد می کنیم مستقیما به طبقه پنجم بروید چون چند رستوران در این طبقه جای دارند. اما اگر دوست دارید بهترین انتخاب را جهت صرف وعده ای خوشمزه در فار ایست پلازا داشته باشید این مطلب را دنبال کنید. اینبار با محبوب ترین رستوران ها و کافه های فعال فار ایست پلازا آشنا خواهید شد.

منوی بیشتر رستوران های این مرکز خرید شامل انواع غذاهای سنتی می شوند. بنابراین انتظار رستوران های گرانقیمت و مجلل را در تصورتان نداشته باشید. اغلب غذاهای این رستوران ها آسیایی و بخصوص چینی هستند و بعضی اوقات نیز فست فود در منوها دیده می شود. با اینکه تنوع غذایی بالایی ندارند؛ ولی بسیار خدمات و غذاهایشان ارزان قیمت است و هزینه کمی را متحمل خواهید شد.

در این بخش رستوران و کافه های معروف این مرکز خرید را معرفی خواهیم کرد:

کافه اولد تاون وایت

رستوران ترکی آناتولیا

رستوران تایلندی نانا

رستوران کاهایا حلال

فیوژن اکسپرس

من جیاله

کافه سی نای هنگ کنگ

از میان رستوران ها و کافه های متفاوت مجتمع تجاری فار ایست پلازا سه رستوران از سایرین پرطرفدارتر هستند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شوید.

رستوران رستو سورابایا:

یکی از رستوران های سنتی این مرکز خرید که بومیان سنگاپور بسیار به آن علاقمندند. این رستوران بهترین مرغ سوخاری سنگاپوری را به روشی سنتی طبخ و سرو می کند.

ساعت های کار:

11:00- 21:00

آشپزخانه ژاپنی:

اهالی سنگاپور به غذاهای ژاپنی نیز تمایل نشان می دهند. فار ایست پلازا آشپزخانه ای دارد که انواع خوراکی های ژاپنی را با قیمت ارزان ارایه می دهد. اگر شما هم غذای ژاپنی دوست دارید آشپزخانه ژاپنی انتخاب خیلی خوبی خواهد بود.

ساعت های کار:

11:00- 21:30

رستوران کره ای سو:

مردم کره بیشتر به شیرینی ها و انواع گوشت قرمز علاقه دارند، موادی که از گران ترین لوازم طبخ غذا بشمار می روند، پس قاعدتا غذاهای کره ای هم باید گران باشد؛ اما رستوران سو، خوراکی های خوشمزه اش را با قیمت مناسب به مشتریانش عرضه می کند.

ساعت های کار:

10:30- 23:00

رستوران و کافه های طبقه اول:

چند رستوران و کافه و یک سوپرمارکت در طبقه اول در حال فعالیت هستند. بعضی از آن ها به شرح زیر هستند:

چیپی

سوپرمارکت کره ای شاین

دونات دانکین

کافه گرافیتی

آشپزی کره ای

اَمیزینگ تایی فود

رستوران و کافه های طبقه دوم:

کافه کامیونیتی

کافه گود مورنینگ نانیانگ

جو کیت

سان کُرین فود

کافه ایل

رستوران های فار ایست پلازا (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on May 5Rating: 3.0رستوران های فار ایست پلازا قسمت اولچنانچه علاقمندید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مراکز خرید سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

چنانچه علاقمندید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مراکز خرید سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی