کافه ها و رستوران های باغ پرندگان جورونگ

کافه ها و رستوران های باغ پرندگان جورونگ

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

کافه ها و رستوران های باغ پرندگان جورونگ:

بعد از یک گردش حسابی در باغ پرندگان جورونگ بهتر است کمی استراحت کنید و نیروی از دست رفته را بازیابید. پیشنهاد می کنیم خود و دوستانتان را به یک مهمانی کوچک و البته خوشمزه دعوت کنید. در باغ پرندگان جورونگ 4 رستوران و کافه دایر است که برای صرف ناهار و شام و یا میان وعده ای خوشمزه تمامشان می توانند انتخاب خوبی باشند. در ضمن یک رستوران و یک کافه هم کنار ورودی باغ جورونگ فعالیت دارند و میزبان گردشگران هستند.

ناهار در کنار طوطی ها:

کنار رستوران های این باغ، ویژه برنامه ای دیدنی برای گردشگران تدارک دیده شده. اگر در این برنامه شرکت کنید این فرصت را خواهید داشت که کنار طوطی های بازیگوش باغ جورونگ ناهار میل کنید. برنامه 30 دقیقه ای بسیار جالب توجه که برای حضور در آن لازم است از پیش جهت رزرو اقدام نمایید.

محل برگزاری: این برنامه در تراس سنگاپور برگزار می شود.

ساعت کار: 12:30 تا 14:00

هزینه:

بزرگسالان: افراد بالغ باید 25 دلار سنگاپور و کودکان: 20 دلار سنگاپور بپردازند.

تخفیف تنها شامل بچه های 6 تا 12 سال می شود.

رستوران کیوری گاردن:

طرفدار خوراکی های تند و تیز و البته خوشمزه هندی اگر هستید، پیشنهاد می کنیم به رستوران کیوری گاردن سری بزنید. مرغ تنوری، خوراک ماهی تیکا و البته غذاهای ویژه گیاهخواران منوی این رستوران را شکل می دهند.

رستوران کیوری گاردن در بیرون از فضای باغ واقع شده است، دقیقا کنار ورودی مجموعه.

ساعت کار: هر روز 8:30 تا 18:00 می توانید به این رستوران مراجعه کنید.

کافه اتاق طوطی ها:

اگر زمان گردش در باغ احساس گرسنگی و خستگی داشتید می توانید به اتاق طوطی ها و کافه اش مراجعه کنید. اینجا طیف متنوعی از بستنی و نوشیدنی خنک را در یک منوی جذاب برای میهمانان فراهم کرده اند.

ساعت کار: هر روز 9:30 تا 17:30

کافه هاک:

علاقمندان به غذاهای اصیل سنگاپوری از این کافه بسیار تعریف می کنند. اینجا می توانید انوع غذاهای سنگاپوری هم چون لاکسا، ناسی لماک  را امتحان کنید و لذت ببرید. کافه هاک نیز بیرون از در ورودی باغ جورونگ واقع شده است.

ساعت کار:

در طی هفته: 8:30 تا 18:00 آخر هفته و روزهای تعطیل: 8:00 تا 18:00 فعالیت دارد.

کافه پرندگان بازیگوش:

بستنی ها و نوشیدنی های خنک این کافه در روزهای گرم سنگاپور بهترین انتخاب خواهند بود. برای این کار فقط باید سراغ کافه پرندگان که نزدیک زمین بازی واقع شده است بروید.

ساعت کار:

در طی هفته: 11:00 تا 17:30

روزهای تعطیل: 9:00 تا 17:30

کافه آبشار:

دیگر کافه ای که در داخل باغ وجود دارد در قسمت آبشار فعالیت دارد. در این کافه انواع ساندویچ ها، سالادها و نوشیدنی های طبیعی سرو می شود.

ساعت کار:

در طی هفته: 10:00 تا 17:00

آخر هفته و روزهای تعطیل: 9:00 تا 17:00

پیتزا هات اکسپرس:

دقیقا نزدیک ساحل پنگوئن، فست فود پیتزا هات اکسپرس واقع شده است و برای علاقمندان به فست فود انتخاب خوبی خواهد بود.

ساعت کار: هر روز 8:30 تا 18:00

کافه ها و رستوران های باغ پرندگان جورونگReviewed by Yeganeh on Aug 10Rating: 3.0کافه ها و رستوران های باغ پرندگان جورونگاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی