راهنمای دسترسی موزه مادام توسو

راهنمای دسترسی موزه مادام توسو

تور سنگاپور

موزه مادام توسو

راهنمای دسترسی موزه مادام توسو:

مسیر و دسترسی:

بیشتر مردم در قالب تورهای گردشگری از این موزه بازدید می کنند. چنانچه دوست دارید که با وسایل نقلیه عمومی به موزه مادام توسو سنگاپور بروید اینجا درمورد دسترسی به این وسایل حمل و نقل راهنماییتان خواهیم کرد:

تله کابین:

به ایستگاه برج های دو قلوی هاربر فرانت مراجعه کنید. از مقابل این برج ها تله کابین به مقصد جزیره  سنتوزا حرکت می کند و شما را به موزه مادام توسو می رساند.

 

قطار سریع السیر:

بدین منظور به مرکز خرید ویوو سیتی مراجعه کنید از مقابل این مجتمع تجاری معروف سنگاپور قطار سریع السیری به سمت جزیره سنتوزا می رود. به جزیره که رسیدید در ایستگاه ایمبیاه پیاده شوید و به میدان مرلیون بروید. در این بخش پله برقی وجود دارد که بازدیدکنندگان را به طرف فرش قرمز موزه مادام توسو هدایت می کند.

تاکسی:

جاده اصلی ایمبیا سوار تاکسی شوید تا مستقیما به موزه مادام توسو برسید.

اتومبیل شخصی:

به جزیره سنتوزا و به ایمبیا مراجعه کنید. در ایمبیا پارکینگی برای خودروها هست و بعد از خروج از پارکینگ تابلوهای راهنما را دنبال کنید تا به موزه برسید.

آدرس: سنگاپور، جاده ایمبیا، موزه مادام توسو

 

برای دین موزه یک بلیط تهیه می کنید ولی با این بلیط همزمان می توانید بر روی فرش قرمز کنار مجسمه سوپراستارها قدم بزنید، گل های موجود در شهر را ببینید و قایق سواری در تنگه سنگاپور را تجربه کنید.

هزینه بلیت:

بلیت آنلاین، ساکنان سنگاپور: 28 دلار سنگاپور

بلیت حضوری: 42 دلار سنگاپور

بلیت برای کودکان سنگاپوری 3تا 12 سال: 18 دلار سنگاپور

بلیت آنلاین برای توریست های خارجی: 32 دلار سنگاپور

بلیت حضوری برای توریست ها: 42 دلار سنگاپور

یلیت حضوری برای کودکان 3تا 12 سال خارجی: 22 دلار سنگاپور

بعد از تهیه بلیت آنلاین فقط دو ساعت فرصت دارید به موزه مراجعه کنید؛ ولی بلیت حضوری 3 ماه دارای اعتبار است. درصورت ابطلال تحت هیچ شرایطی تمدید نمی شود.

هزینه قایق سواری روی بلیت حساب می شود و فقط ۳ دقیقه زمان میبرد.

نوجوانان کمتر از ۱۲ سال برای بازدید از موزه باید فردی بزرگسال همراهشان باشد.

برای رفاه بازدیدکننده ها در زمان هایی متفاوت بسته هایی در اختیارشان قرار می گیرد که با تهیه آن ها می توانند در هزینه خود صرفه جویی نمایند.

زمان بازدید از موزه:

شنبه و یکشنبه: 10:00- 19:30

دوشنبه تا جمعه: 10:00- 18:00

دقت کنید امکان دارد در فصول متفاوت مقداری ساعت بازدید از این مجموعه تغییر کند به همین خاطر توصیه می کنیم قبل از مراجعه به موزه از طریق سایت مجموعه اطلاعات لازم را کسب کنید.

ورود کالسکه کودک به این مجموعه ممنوع است، چون موم های موجود در این موزه برای نوزادان و کودکان زیر ۵ سال بسیار مضر است.

قایق ها ظرفیت گنجایش دو صندلی چرخدار را دارند.

موم های مورد استفاده در ساخت مجسمه ها به شدت حساسیت زا می باشند، بنابراین بهتر است بانوان باردار، افراد مبتلا به حساسیت های پوستی، افراد دارای فشار خون و غلظت خون و ... از این مجموعه دیدن نکنند.

راهنمای دسترسی موزه مادام توسوReviewed by Yeganeh on Apr 29Rating: 3.0راهنمای دسترسی موزه مادام توسواگر مایلید در تور سنگاپور موزه مادام توسو که یکی از جاذبه های سنگاپور است را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور موزه مادام توسو که یکی از جاذبه های سنگاپور است را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی