راهنمای دسترسی مرکز خرید فار ایست پلازا

راهنمای دسترسی مرکز خرید فار ایست پلازا

تور سنگاپور

فار ایست پلازا

راهنمای دسترسی مرکز خرید فار ایست پلازا:

چنانچه مسافر کشور کوچک و مدرن سنگاپور هستید، به خرید و گردش در مراکز خرید و برندهای معروف علاقمندید، بازدید از مراکز خرید سنگاپور فرصتی عالی برای شما خواهد بود. اما برای اینکه راحتتر به اماکن و جاذبه های این شهر دسترسی داشته باشید پیشنهاد می کنیم پیش از سفر اطلاعاتی در این مورد کسب کنید. در این قسمت به شما می گوییم که چگونه راحت به مرکز خرید فار ایست پلازا بروید:

دسترسی:

چنانچه قصد دارید با تورهای گردشگری سفر سنگاپور را تجربه کنید و به فار ایست پلازا بروید فقط باید این مسئله را به راهنمای خود بگویید؛ ولی چنانچه دوست دارید که با وسایل نقلیه عمومی شهر خود را به این مرکز برسانید در این بخش روش هایی را جهت رسیدن به فار ایست پلازا خواهیم گفت:

اتوبوس:

سنگاپور از یکی از بهترین سیستم های اتوبوسرانی دنیا برخوردار است. از هر ایستگاهی می توانید سوار اتوبوس شده و در ایستگاه فار ایست پلازا پیاده شوید. خطوط اتوبوس سنگاپور مقابل در ورودی مرکز خرید فار ایست پلازا، ایستگاه دارند.

تِرن:

حدود در 1.3 کیلومتری فار ایست پلازا ایستگاه ترن وجود دارد، بنابراین چنانچه شما در ایستگاه سامرست از ترن خارج شوید باز هم لازم است که یکبار در تاکسی بشینید و خودتان را به فار ایست پلازا برسانید.

تاکسی:

به این مقصد خط مترویی عبور نمی کند ولی اگر دوست دارید راحت باشید در مسیر رسیدن به این مرکز خرید استفاده از تاکسی را پیشنهاد می کنیم.

*اگر دوست دارید هزینه کمتری بپردازید اتوبوس را پیشنهاد می کنیم، درضمن در صورت استفاده از اتوبوس دقیقا مقابل مرکز خرید پیاده خواهید شد.

چنانچه قصد دارید با اتومبیل شخصی به مجتمع تجاری فار ایست پلازا بروید، می توانید آدرس این مجتمع را دنبال کنید که در کمربندی جاده ارچارد قرار گرفته. ارچارد معروفترین بزرگراه سنگاپور است و دسترسی راحتی از آن به این مرکز خرید خواهید داشت.

ساعت های کاری:

10:00- 22:00

آدرس: آسیا، سنگاپور، جاده اسکات، پلاک 14

امکانات مرکز خرید فار ایست پلازا:

از جمله اساسی ترین نکات درمورد مراکز خرید و جاذبه های گرشگری در هر کشوری امکانات اولیه و ضروری اش همچون: سرویس بهداشتی و... خواهد بود:

سرویس بهداشتی (مخصوص بانوان، آقایان و معلولان)

دستگاه های ATM و AXS

اتاق استراحت والدین

پارکینگ

اتاق اطلاعات

نگهبان

آسانسور و پله برقی

اتاق سرگرمی کودکان

امکان اخذ تاکسی از مجموعه

*برای استفاده از سرویس بهداشتی به طبقه 5 مرکز خرید مراجعه کنید. حتما نظافت را رعایت کنید تا جریمه نشوید.

*دستگاه خودپرداز را برای راحتی مراجعان در طبقه اول قرار داده اند.

*اتاق مادر و کودک در تمام طبقات مرکز خرید دقیقا کنار سرویس بهداشتی واقع شده است.

* در سمت شرقی مرکز خرید فار ایست پلازا می توانید از ایستگاه تاکسی استفاده کنید.

*دستگاه AXS برای شارژ و گرفتن کارت های اعتباری در طبقه دوم جای گرفته.

پارکینگ:

بستگی دارد چه روزی مراجعه کنید هزینه های استفاده از پارکینگ متفاوت خواهد بود.

راهنمای دسترسی مرکز خرید فار ایست پلازاReviewed by Yeganeh on May 5Rating: 3.0راهنمای دسترسی مرکز خرید فار ایست پلازاچنانچه علاقمندید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مراکز خرید سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

چنانچه علاقمندید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مراکز خرید سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی