دانستنی هایی درباره سنگاپور

دانستنی هایی درباره سنگاپور

دانستنی هایی درباره سنگاپور:

سنگاپور کشوری کم وسعت در جنوب شرقی آسیا است که پایتختش نیز هم نامش است. سنگاپور حالا یکی از پیشرفته ترین و زیباترین مقاصد گردشگری در دنیا بشمار می رود. اگر سنگاپور را برای بازدید انتخاب می کنید، گزینه های متفاوتی را پیش رو خواهید داشت: در این سفر هیجان انگیز شما می توانید روزی را در گاردنز بای دبی، سپری کنید و یا به شهربازی یونیورسال استودیو که بزرگترین شهربازی آسیاست بروید خوشی و هیجان زیادی را تجربه کنید.

دانستنی های مهم سنگاپور:

اطلاعاتی که در ادامه این بخش در اختیارتان قرار می دهیم در سفر سنگاپور بسیار به دردتان خواهد خورد و سفرتان را راحتتر می کند:

جمعیت شهر سنگاپور: 5,607,300 نفر در سال 2016

اختلاف ساعت با تهران: 3 ساعت و نیم جلوتر

پول رایج: دلار سنگاپور

موقعیت اقتصادی: سنگاپور همانطور که پیداست اقتصادی پویا و موفق دارد و در کنار هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان یکی از 4 ببر آسیایی نامیده می شود. چون این چهار کشور در بازه زمانی کوتاهی در اقتصاد پیشرفت داشته اند به ببر آسیایی و البته یکی از غول های دنیا در زمینه اقتصادهای موفق تبدیل شده اند.

زبان اصلی: سنگاپور کشوریست که بیش از یک زبان رسمی دارد. مردم این کشور به زبان های مالایی، انگلیسی، چینی، ماندارین و تامیلی صحبت می کنند.

دین رسمی: 33 درصد جمعیت این کشور را بودایی ها تشکیل می دهند و بعد از آن مسیحیت و اسلام بیشترین پیروان را در این کشور دارند.

وضعیت بهداشتی: سیستم بهداشتی بسیار خوبی در این کشور حاکم است و نسبت به سایر کشورهای پیشرفته هزینه درمانی آن کمتر است. امید به زندگی مردم این کشور کوچک در خانم ها 85 و در آقایان 80 سال است و این آمار نشان میدهد که سنگاپور به لحاظ امید به زندگی جایگاه چهارم کشورهای آسیایی را دارد. بیشتر جمعیت ساکن این کشور به امکانات بهداشتی و آب شرب دسترسی خوبی دارند. کمتر از 10 درصد جمعیت سنگاپور دچار چاقی مفرط هستند.

جالب است بدانید سنگاپور در سال 2013 به عنوان بهترین کشور برای زندگی در آسیا و ششمین مقصد دنیا معرفی شده.

سوغات شهر: از این شهر می توانید محصولات متنوعی همچون مجسمه های مینیاتوری مرلیون، لباس سنتی سنگاپور، پلاک طلای نیلوفری شکل، پماد تایگر پالم، مربای نارگیل (کایا)، سکه پنی سنگاپوری، گوشت های باکوا، سوپ نودل لاکسا و ... به سوغات ببرید.

مناسب ترین زمان خرید در سنگاپور: سنگاپور تمام فصول سال برای علاقه مندان به خرید کردن و گردش در بازارهای بین المللی به بهشتی رویایی میماند؛ ولی با این حال  خوب است بدانید از اواخر می (اوایل خرداد) تا اواخر جولای (اوایل مرداد) تخفیف های قابل توجه و نزدیک به 70% در مجتمع های تجاری سنگاپور ارائه می شود و فرصتی طلایی است برای خرید کردن. درضمن در زمان جشن کریسمس و سال نوی میلادی هم تخفیف هایی به مشتریان خود می دهند.

سطح قیمت: برای خرید در مراکز خرید این کشور بهتر است با کیف پر پول بروید چراکه اجناسشان خیلی گران تر از ایران است. البته از کیفیت چیزی کم ندارند.

دانستنی هایی درباره سنگاپورReviewed by Yeganeh on Jul 21Rating: 3.0دانستنی هایی درباره سنگاپوراگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای تجربه تور ارزان سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی