خدمات رفاهی و تفریحی باغ پرندگان جورونگ

خدمات رفاهی و تفریحی باغ پرندگان جورونگ

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

خدمات رفاهی و تفریحی باغ پرندگان جورونگ:

خدمات باغ پرندگان جورونگ:

در باغ پرندگان جورونگ خدمات رفاهی خوبی فراهم شده که به شرح زیر است:

اتاق مادر و کودک: این اتاق در زمین بازی پرندگان جای دارد.

اتاق تعویض پوشک: در بخش های متفاوتی از مجموعه اتاق تعویض پوشک وجود دارد. ورودی باغ پرندگان، آمفی تئاتر پولز، اتاق طوطی ها، تراس سانگبرد، خلیج پلیکان و زمین بازی پرندگان بازیگوش.

کمدها: نیاز نیست وسایلتان را هنگام گردش با خود حمل کنید. می توانید آن ها را در کمدهای قفل دار مجموعه قرار دهید. در بخش ورودی باغ پرندگان جورونگ کمدهایی وجود دارند با پرداخت 3 دلار سنگاپور برای یک روز می توانید از آن ها استفاده کنید.

اتاق نگهداری چمدان: چنانچه چمدان به همراه دارید، می توانید 10 دلار سنگاپور بپردازید و چمدان هایتان را به بخش ورودی باغ بسپارید.

پانچو و چتر: سنگاپور در فصول موسمی براش های زیادی را تجربه می کند، بنابراین در صورت باریدن باران می توانید پانچو و چتر از فروشگاه های باغ جورونگ خریداری کنید.

بخش گمشده ها: برای یافتن لوازم گمشده خود، به مرکز خدمات بازدیدکنندگان باغ پرندگان جورونگ بروید.

کمک های اولیه: اگر احتیاج به کمک های اولیه و فوری پزشکی داشتید از مسوولان باغ کمک بگیرید و یا به بخش کمک های اولیه در اتاق طوطی ها، زمین بازی پرندگان بازیگوش و یا ایستگاه تراموا شماره 1 بروید.

پارکینگ: این مجموعه پارکینگ مجهزی دارد که در صورت استفاده از آن از ساعت های 8:00 تا 17:00 باید 1 دلار تا 3 دلار سنگاپور بپردازید. از ساعت 17:00 به بعد استفاده از این پارکینگ رایگان خواهد بود.

دستگاه خودپرداز

گردش در باغ پرندگان جورونگ:

برای گردش راحتتر در این باغ بزرگ، امکانات زیادی برای گردشگران فراهم شده است:

تراموای باغ پرندگان جورونگ:

اینجا برای رفاه حال بازدیدکنندگان تراموایی وجود دارد که گردش داخل باغ را راحتتر می کند. استفاده از تراموا برای افراد دارای صندلی چرخدار هم مقدور است. فقط کافیست یک بلیط بخرید و تمام روز از تراموا استفاده کنید.

ساعت فروش بلیت: 8:30 تا 17:30عصر.

ماشین کودک، کالسکه، اسکوتر و صندلی چرخدار هم اینجا با هزینه ای کم به بازدیدکنندگان داده می شود. برای اجاره آن ها به مرکز خدمات بازدیدکنندگان نزدیک ساحل پنگوئن مراجعه نمایید.

کالسکه کودک: چنانچه نوزادی به همراه خود دارید. برای جابجایی راحت آن می توانید از کالسکه های این مجموعه استفاده کنید. کالسکه های باغ پرندگان جورونگ ویژه کودکان 3 سال و زیر 3 می باشد و برای اجاره آن باید 9 دلار سنگاپور بپردازید.

ماشین کودک: بهترین گزینه برای جا به جا کردن بچه های 3 تا 6 سال. این ماشین ظرفیت نشستن دو کودک را دارد. البته باید نهایت وزن کودکان 35 کیلوگرم باشد. هزینه کرایه این ماشین ها حدود 15 دلار سنگاپور است.

اسکوتر برقی: اسکوترها بیشتر مورد استقبال نوجوانان بالای 16 سال و بزرگسالان قرار می گیرند. اگر پیاده روی دوست ندارید می توانید از اسکوتر استفاده و در باغ گردش کنید. اسکوترهای برقی لین مجموعه 35 دلار سنگاپور هزینه اجاره دارند. افراد بالای 150 کیلوگرم و بانوان حامله نمی توانند از اسکوتر استفاده کنند.

صندلی چرخدار: صندلی چرخدار در مرکز خدمات بازدیدکنندگان اجاره داده می شود.

خدمات رفاهی و تفریحی باغ پرندگان جورونگReviewed by Yegane on Jul 27Rating: 3.0خدمات رفاهی و تفریحی باغ پرندگان جورونگاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی