جاذبه های معروف سنگاپور

جاذبه های معروف سنگاپور

جاذبه های معروف سنگاپور:

سنگاپور:

خوب است بدانید که پایتخت سنگاپور همنام آن است و حتی به لحاظ وسعت نیز این دو بخش تقریبا با هم برابر هستند و جدا کردنشان از هم کاری سخت است. بنابراین همزمان با شهر سنگاپور اطلاعاتی درمورد این کشور نیز کسب می کنید. سنگاپور کم وسعت ترین سرزمین جنوب شرقی آسیا بشمار می رود. از طرفی دیگر بسیار ثروتمند و گران نیز شناخته می شود. نام سنگاپور در چند سال اخیر در صدر گران ترین شهرهای دنیا جای دارد. بنابراین باید برای سفر به این کشور و خرید در آن بسیار دست و دلباز باشید. سنگاپور از جمله سرزمین های جزیره ای بشمار می رود و دقیقا در جنوب مالزی واقع شده است. بنابراین پایتخت این کشور و پایتخت مالزی یعنی کوالالامپور دسترسی نزدیکی به هم دارند. اندونزی نیز در جنوب و جنوب غربی سنگاپور واقع شده و با این کشور همسایگی دارد.

سنگاپور به عنوان مرکز تجارت جهانی، اقتصادی و حمل و نقل در دنیا شهرت دارد و از بهترین و معتبرترین شاخص های کیفیت زندگی، تحصیلات، امنیت شخصی، سلامتی، طول عمر، امنیت خانگی برخوردار است.

معرفی برخی از جاذبه های معروف سنگاپور:

سنگاپور، کلانشهری مدرن و زیبا با امکانات بسیار پیشرفت روز دنیاست و البته جاذبه های فراوان و منحصربفردی نیز دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست. در این بخش با برخی از محبوب ترین ها آشنا می شویم:

باغ های گاردنز بای د بی:

گاردنز بای د بی از چند باغ با منظره های زیبا و پر گل شکل گرفته. بزرگترین گلخانه شیشه ای دنیا را می توانید در این باغ ببینید و از بودن در طبیعت فوق العاده آن لذت ببرید.

پارک موضوعی یونیورسال استودیوک:

برترین پارک موضوعی آسیا، با تفریحات متنوع پارک موضوعی یونیورسال استودیوک است. در ساخت این مجموعه بزرگ از شخصیت های کارتونی الهام گرفته شده.

جزیره تفریحی سنتوسا:

سنتوسا جزیره ای زیبا و تفریحی واقع در سواحل جنوبی سنگاپور است. بهترین تفریحات و رستوران ها را در در این محل خواهید دید. از جاده شهری، تلکه کابین، منوریل و ... می توانید خود را به این جزیره تفریحی برسانید و روزی خوش را سپری کنید.

باغ وحش نایت سافاری سنگاپور:

نایت سافاری سنگاپور اولین باغ وحش شبانه روزی دنیاست و شما می توانید حتی نیمه شب ها هم از ان دیدن کنید. باغ وحش نایت سافاری محبوب ترین جاذبه سنگاپور نیز بشمار می رود.

باغ پرندگان جورونگ:

بزرگ ترین باغ پرندگان آسیا جورونگ است. حدودا 5000 هزار پرنده در این باغ زندگی می کنند. این باغ به خاطر پرندگان کمیابش، به عنوان بزرگ ترین باغ پرندگان دنیا شناخته می شود.

پرنده سنگاپوری:

چرخ و فلک بلند و جذابی که در سنگاپور جای گرفته به سنگاپور فلایر یا پرنده سنگاپوری معروف است و ارتفاعی 165 متری دارد. سال ها مرتفع ترین چرخ و فلک دنیا بشمار می رفت. حالا نیز دومین وسیله بازی بسیار بلند دنیا تلقی می شود.

جاذبه های معروف سنگاپورReviewed by Yegane on Jul 21Rating: 3.0جاذبه های معروف سنگاپوراگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای آشنایی با پایتخت سنگاپور و تجربه تور ارزان سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور را ببینید، برای آشنایی با پایتخت سنگاپور و تجربه تور ارزان سنگاپور این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی