بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 4)

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 4)

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ:

(قسمت 4)

اتاق طوطی ها:

اتاق طوطی ها یکی دیگر از قسمت های دیدنی باغ جورونگ سنگاپور است. فقط باید پا به این بخش بگذارید، طیف رنگارنگ و بی نظیری از انواع گونه های طوطی ها را در مقابل خود خواهید دید و شگفت زده خواهید شد. طوطی های این بخش بومی نواحی و جنگل های گرمسیری هستند و در اندازه های کوچک و بزرگ در این بخش کنار هم زندگی می کنند. اکثر این طوطی ها تنها در این باغ هستند و نمی توانید نمونه آن ها را در سایر باغ پرندگان ببینید. یکی از جذابیت های این بخش این است که پرندگان این بخش با بازدیدکنندگان احساس غریبی نمی کنند و روی دست و یا شانه آن ها مینشینند. در عین حال می توانید به آنها غذا هم بدهید. مواد خشک، عسل و آب غذای این طوطی ها را شکل می دهند.

بیش از 10 گونه از انواع طوطی های بزرگ و کوچک در این محل نگهداری می شوند که بعضی از آن ها به شرح زیر هستند:

گونه ها:

لوری آوازخوان، لوری رگه آبی، لوری قرمز، لوری کلاه مشکی، لوری قهوه ای

برنامه ها:

اگر دوست دارید طوطی ها را از نزدیک ببینید و یا به آن ها غذا بدهید می توانید هر روز از ساعت 8:30 - 18:00 به اتاق طوطی ها بروید و این تجربه شیرین را به سفر سنگاپور اضافه کنید.

خلیج پلیکان:

در خلیج پلیکان همانگونه که از نامش پیداست، قرار است مجموعه بی نظیری از پلیکان ها را مشاهده کنید. این پلیکان ها از سرتاسر دنیا به این باغ آمده اند. گونه هایی متفاوتی از پلیکان ها همچون پلیکان سفید آمریکایی، پلیکان آفریقایی پشت صورتی و گونه های آسیایی و استرالیایی در این بخش زندگی می کنند. جالب است بدانید بخش خلیج پلیکان اولین گالری شیشه ای پلیکان در دنیا بشمار می رود. از پشت شیشه های این گالری می توانید پلیکان های داخل آب را ببینید.

وقتی در این بخش بگردید، میبینید که محیط این بخش پر از ترکه و شاخه های درختان است. این شاخه ها همه کار خود پلیکان هاست که برای ساخت لانه و طی فصل تخم گذاری جمع آوری می کنند.

از نکات جالب درمورد پلیکان ها، این است که معمولا در قسمت های کم عمق آب می ایستند و با منقار بزرگ خود ماهی شکار می کنند. در بین انواع گونه های پلیکان ها دو گونه از پلیکان ها زمان پرواز به سوی آب شیرجه می زنند و ماهی شکار می کنند. پلیکان قهوه ای یکی از این دو گونه است که اول تا ارتفاع 30 متری پرواز و بعد با شیرجه ای داخل دریا، ماهی را شکار می کند. پلیکان قهوه ای کیسه های هوایی زیر پوست خود دارد، که به آن خاصیت شناوری می دهد و سایش و اصطکاک بدن پلیکان ها را کاهش می دهد.

گونه ها:

پلیکان استرالیایی، پلیکان آمریکایی سفید

برنامه ها:

اگر هر روز در ساعت 14:00 به بخش آبشار مراجعه کنید می توانید اطلاعات مفیدی درمورد پلیکان ها کسب کنید و شاهد غذا خوردن پلیکان های این باغ باشید.

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 4)Reviewed by Yegane on Apr 12Rating: 3.0بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ قسمت چهارماگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی