جاذبه های هنری مرکز خرید ویوو سیتی

جاذبه های هنری مرکز خرید ویوو سیتی

جاذبه های هنری مرکز خرید ویوو سیتی:

آثار هنری ویوو سیتی:

پیش تر نیز درمورد بخش های مختلف ویوو سیتی کمی گفتیم، که در نقاط متفاوت این مرکز خرید بزرگ و مدرن، آثار هنری و حجمی زیادی وجود دارد که فضای آن را بیشتر از یک مرکز خرید همچون نمایشگاهی هنری جلوه می دهد. در این بخش با برخی از این آثار آشنا خواهید شد:

ویوو پانچ:

ویوو پانچ در واقع یک مجموعه از تندیس های فانتری و رنگین است، برای دیدن این تندیس ها باید به پشت بام ویوو سیتی بروید. مایکل چئونگ، هنرمند هنگ کنگی‌ این تندیس های زیبا را خلق کرده.

آدم برفی:

از جمله المان هایی که در هر جایی چه طبیعی و چه مصنوعی آن برای همه بخصوص بچه ها چشمگیر خواهد بود مجسمه آدم برفی است که در ویوو سیتی قرار دارد، این آدم برفی بزرگ درست مقابل خلیج واقع شده است. آدم برفی ویوو سیتی 13 متر ارتفاع دارد و هنرمند آلمانی، اینگس ایدی آن را ساخته. این آدم برفی دقیقا میان درختان گرمسیری و نخل ها جای گرفته و تضاد زیبایی را بوجود آورده.

آن جا:

تندیس «آن جا» را در پشت بام ویوو سیتی خواهید دید. این مجسمه یک ژیمناست با انرژی را به شما نشان می دهد. مردی در حال تاب خوردن که 6 متر از زمین ارتفاع دارد. هنرمند هلندی هنک ویس این اثر هنری را ساخته.

گوگو:

موشکی قرمز رنگ است را وقتی وارد ویوو سیتی شوید میان چمن های یکی از ورودی ها خواهید دید. این وشک در ارتفاع 10 متری قرار گرفته، نمادی از رشد و دسترسی ویوو سیتی بشمار می رود. این المان جالب توجه را مارک رویگراک مجسمه ساز معروف هلندی ساخته و نام گوگو را برایش انتخاب کرده.

دانه برف:

خالق آدم برفی اثر دیگری به نام دانه های برفی دارد که روی سقف مرکز خرید و در پارک اسکای نصب شده اند. عرض این دانه های برفی بیش از 1 متر است و اشکال هندسی زیبایی را نشان می دهند.

رزهای آفرودیت:

رزهای آفرودیت، 4 تندیس نمادین بصورت گل رز که اثر هنرمند ژاپنی هستند. این تندیس ها در بخش پیاده روی ویوو سیتی جای گرفته اند، حتی می توانید از آن ها برای مدتی استراحت و نشستن هم استفاده کنید. آفرودیت، در داستان های اساطیری یونانی، ایزدبانوی عشق و زیبایی معرفی می شود که از دل دریا خارج می شد. در داستان های یونانی می گویند خدایان برای جشن گرفتن خروج آفرودیت از دریا گل های رز را خلق کردند.

درخت گل:

این درخت گل از فلز ساخته شده و 6 متر ارتفاع دارد. روی این درخت بزرگ را هنرمند با گل های حجیم و رنگارنگ تزیین کرده. هنرمند معروف کُره ای چوی جئونگ هوا این اثر را ساخته و می توانید از دیدن آن لذت ببرید. چوی جئونگ هوا در مورد درخت گل زیبا می گوید: گل ها نمادی از فراوانی، شجاعت و جوانی هستند و باعث می شوند تا مردم در میان شلوغی روزمره، دمی بایستند و از رنگ و بوی آن ها سرمست شوند.

جاذبه های هنری مرکز خرید ویوو سیتیReviewed by Yegane on May 2Rating: 3.0جاذبه های هنری مرکز خرید ویوو سیتیاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی