امکانات تفریحی موزه مادام توسو

امکانات تفریحی موزه مادام توسو

تور سنگاپور

موزه مادام توسو

امکانات تفریحی موزه مادام توسو:

تفریح در موزه مادام توسو:

در این بخش در مورد تفریحات و سرگرمی هایی که در موزه مادام توسو برای بازدیدکننده ها فراهم شده خواهیم گفت. چرا که علاوه بر دیدن آثار این موزه قرار حسابی تفریح کنید و خوش بگذرانید:

عکاسی:

مسلما فیلم برداری و عکاسی در موزه مادام توسو یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین تفریح ها خواهد بود و کسانی که به این موزه وارد می شوند، بیشتر علاقه دارند که در کنار مجسمه های شخصیت های مورد علاقه خود، عکسی به یادگار ثبت نمایند؛ ولی جز ثبت لحظات خوش تفریح دیگری هم در این موزه برای بازدیدکنندگان فراهم شده.

تماشای تصاویر لایو:

در این مجموعه بخشی فراهم شده که این فرصت را به شما می دهد که در آن به تماشای سرگذشت سنگاپور مشغول شوید. در ضمن در این محل می توانید تصاویر چند بعدی افراد معروف را هم ببینید.

دیدن جشنواره آکادمی بین ‌المللی فیلم هند:

جوایز آکادمی بین‌ المللی فیلم هند جشنواره سینمایی ای است که هر سال در هند برگزار می شود. چون این روزها سینمای بالیوود محبوبیت بسیاری در تمام دنیا بدست آورده، قسمتی از موزه مادام توسو را برای این جشنواره در نظر گرفته اند. هر سال بازدیدکنندگان می توانند شبیه سازی از این جشنواره و رخدادهایش را در این موزه منحصربفرد ببینند. برای اولین بار این طرح در سال 2017 میلادی به اجرا در آمد. چنانچه شما نیز به سینمای بالیوود علاقمند هستید، دیدن جشنواره آکادمی بین‌المللی فیلم هند را در این مجموعه به شما پیشنهاد می کنیم.

ماشین بازی مجازی:

خیلی از بازدیدکنندگان این مجموعه را جوانان و نوجوانان شکل می دهند. مدیران این مجموعه تفریحی برای اینکه توجه این قشر بیشتر به این مجموعه جلب کنند بازی جالبی را هم به مجموعه افزوده اند. هم اکنون علاقه مندان به رالی این فرصت را دارند که به صورت مجازی با دوستان و آشنایان شان مشغول ماشین سواری شوند و با هم به رقابت مشغول شوند.

سینما چهار بعدی:

در تاریخ 14 دسامبر 2017 یکی از اولین سینماهای چهار بعدی آسیا در سنگاپور و موزه مادام توسو شروع به کار کرد. حالا در این مجموعه می توانید بصورت چند بعدی فیلم های مورد علاقه تان را ببینید.

گردش در محوطه:

موزه مادام توسو و محوطه زیبای آن پر از گل های سوسن، یاس، رز و ... است که عطر دیوانه کننده آن ها، گردشگران را سرحال تر می کنند.

تماشای مناظر زیبا:

در ضمن در این موزه می توانید تنگه سنگاپور را نیز از نزدیک ببینید و از چشم اندازهای فوق العاده اش استفاده کنید و چنانچه دوست داشته باشید می توانید در آن قایق سواری را تجربه کنید.

امکانات موزه مادام توسو:

سرویس بهداشتی، نیمکت، فضای سبز، آب آشامیدنی، ویلچر، برگزاری مراسم

*در این مجموعه می توانید جشن های خانوادگی خود را برگزار کنید. این مجموعه ۹۲.۹۰۳ متر مربع مساحت دارد و شما می توانید باب میلتان در آن جشن بگیرید.

امکانات تفریحی موزه مادام توسوReviewed by Yeganeh on Apr 29Rating: 3.0امکانات تفریحی موزه مادام توسواگر مایلید در تور سنگاپور موزه مادام توسو که یکی از جاذبه های سنگاپور است را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور موزه مادام توسو که یکی از جاذبه های سنگاپور است را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی