تفریحات مرکز خرید ویوو سیتی (قسمت 2)

تفریحات مرکز خرید ویوو سیتی (قسمت 2)

تفریحات مرکز خرید ویوو سیتی:

(قسمت 2)

شهربازی تایم زون ویوو سیتی:

در شهربازی تایم زون ویوو سیتی انواع سرگرمی های مهیج که هیچ محدودیت سنی ندارند، برای خانواده ها فراهم شده اند تا والدین نیز کنار بچه ها باشند و از بازی با هم لذت ببرند. هزارتو یکی از چالش هایی است که در این محیط بازی می توانید تجربه کنید. وارد آن شوید و بدون این که به لیزر برخورد کنید، از آن خارج شوید. بولینگ، ماشین های کوبنده و ... دیگر بازی های معروف این مرکز تفریحی هستند.

هزینه: بین 16 دلار سنگاپور تا 38 دلار سنگاپور بسته به بازی و مدت زمان استفاده از آن هزینه خواهید داشت.

ساعت کار:

دوشنبه تا پنج شنبه: 11:00 تا 22:00

یک‌ شنبه و ایام تعطیلات رسمی: 10:30 تا 22:00

جمعه، شنبه و روز عید پاک: 10:30 تا 24:00

آدرس: طبقه دوم

سینمای گلدن ویلیج:

علاوه بر اینکه ویوو سیتی خود یکی از بزرگترین مراکز خرید سنگاپور بشمار می رود، بخش های مختلف آن نیز از این ویژگی برخوردارند و هر یک فضایی وسیع را در بر میگیرند. بزرگترین سینمای سنگاپور در این مرکز فعالیت دارد. سینمای گلدن ویلیج در طبقه دوم ویوو سیتی واقع شده است، این سینما شباهت زیادی به یک استادیوم بزرگ دارد، 602 نفر می توانند در این بخش حضور یابند. در این سالن بزرگترین صفحه نمایش قاره آسیا نیز وجود دارد. 11 سالن بزرگ و 3 سالن درجه یک نیز در این سینما وجود دارند.

در سال 2012 میلادی، سینمای گلدن ویلیج در مشارکت با لابراتوارهای شرکت دالبی، جدیدترین سیستم صدای دالبی را در سالن بزرگ خود بکار گرفتند. با توجه به امکانات فوق العاده و بروز این سینما می توانید فیلم ها را در بهترین کیفیت اینجا تماشا کنید.

آدرس: طبقه دوم

ساعت کار: 10:00 تا 22:00

پارک اسکای ویوو سیتی:

روی پشت بام ویوو سیتی در طبقه سوم یک پارک در مقابلتان قرار خواهد گرفت. بعد از خرید و گشت و گذار طولانی در ویوو سیتی، حضور در این پارک می تواند انرژی و نیروی از دست رفته را به شما برگرداند. پارک اسکای ویوو سیتی 4 برابر یک استخر المپیک وسعت دارد. در این پارک چند استخر بزرگ و کوچک و رودخانه مصنوعی برای تفرح و هیجان مراجعان فراهم شده است.

اینجا قایق سواری هم میسر است بنابراین این فرصت را از دست ندهید.

آمفی تئاتر ویوو سیتی:

آمفی تئاتر در پشت بام مجتمع تجاری ویوو سیتی واقع شده است. اینجا می توانید اجراهای محلی هنرمندان ناشناس و خیابانی را ببینید. علاوه بر برنامه های هنری این آمفی تئاتر در طول سال میزبانی رویدادهای متفاوتی را برعهده دارد.

تفرجگاه ویوو سیتی:

پیاده رویی بسیار زیبا که کنار خلیج سنگاپور و در حاشیه مرکز خرید ویوو سیتی واقع شده تا گردشگران و مراجعان ویوو سیتی بتوانند در آن پیاده روی کنند و مناظر خلیج را ببینند. این تفرجگاه 300 متر طول دارد و از آن می توانید جزیره سنتوسای سنگاپور را هم ببینید.

تفریحات مرکز خرید ویوو سیتی (قسمت 2)Reviewed by Yegane on Jul 21Rating: 3.0تفریحات مرکز خرید ویوو سیتی قسمت دوماگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی