تفریحات مرکز خرید ویوو سیتی (قسمت 1)

تفریحات مرکز خرید ویوو سیتی (قسمت 1)

تفریحات مرکز خرید ویوو سیتی:

(قسمت 1)

تفریحات مرکز خرید:

در مرکز خرید ویوو سیتی علاوه بر خرید از برندهای معروف خوب است فرصتی را هم به تفریح و استفاده از سرگرمی های این مجتمع اختصاص دهید، برخی از تفریحات این مرکز خرید را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

کیدز کلاب ویوو سیتی:

کیدزکلاب، زمین بازی بسیار بزرگ برای کودکان 3 تا 12 سال است. می توانید با خیال راحت فرزند خود را در این محیط بازی جهت بازی کردن راحت بگذارید.

کیدزکلاب سه بخش متفاوت دارد. به آدرس های مشخص شده مراجعه کنید تا از این سرگرمی ها بهرمند شوید. در ضمن می توانید در کیدزکلاب ثبت نام کنید و از مزایای ویژه این مرکز تفریحی نیز بهرمند شوید. البته توجه کنید که این مزایا تنها به درد کسانی می خورد و مدت طولانی در سنگاپور اقامت دارند. برای اطلاع از شرایط و مزایا عضویت، به پیشخوان خدمات مشتریان در طبقه اول ویوو سیتی مراجعه کنید.

بخش های مختلف کیدزکلاب عبارت اند از:

قایق های پدالی:

ممکن است باور این قضیه کمی برایتان تعجب آور باشد چرا که در طبقه سوم مرکز خرید ویوو سیتی، رودخانه ای مصنوعی در جریان است. کوچکترها این فرصت را دارند که بچه ها در این رودخانه سوار قایق های رنگی و پدالی شوند و در ویوو سیتی گردش روی آب را تجربه کنند. البته بزرگترها هم می توانند قایق بزرگ اجاره کنند و از این تفریح بهرمند شوند.

دو نوع قایق کوچک و بزرگ در رودخانه ویوو سیتی وجود دارد که بسته به زمان استفاده هزینه آن ها متغیر است. قایق های کوچک ویژه کودکان 3 تا 12 سال و زیر 45 کیلوگرم و 140 سانتی متر است.

هزینه قایق های کوچک: 10 دقیقه: 8 دلار سنگاپور، 15 دقیقه: 10 دلار سنگاپور

قایق های بزرگتر مخصوص استفاده یک بزرگسال و به همراه کودک است. کودک همراه باید زیر 4 سال بوده و مجموع وزن این دو لازم است زیر 100 کیلوگرم باشد.

هزینه قایق های بزرگ: 10 دقیقه: 12 دلار سنگاپور، 15 دقیقه: 16 دلار سنگاپور

ساعت کار: 11:00 تا 21:00

آدرس: طبقه سوم ویوو سیتی، پارک اسکای

زمین بازی ویوو سیتی:

علاوه بر بازی های بزرگ و کوچک،  زمین بازی برای بچه ها در این مرکز فراهم شده. می توانید کودکان خود را به طبقه دوم مرکز خرید ویوو سیتی ببرید تا از بازی در این زمین بازی حسابی سر ذوق بیاید.

قطار سواری در ویوو سیتی:

از جمله تفریح های مهیج مرکز خرید ویوو سیتی، قطار برقی رنگی رنگی و فانتزی اش می باشد. این قطار ظاهری نوستالژیک شبیه به قطارهای قرن نوزدهم دارد، معمولا بچه ها بسیار به سوار شدن در این قطار رغبت نشان می دهند. این قطار مسیری 300 متری را در مرکز خرید طی می کند و می توانید در این مدت از دیدن چشم انداز خلیج لذت ببرید.

کودکان زیر 90 سانتیمتر حتما باید یک همراه بزرگسال داشته باشند؛ ولی این مزیت را هم دارد که این همراه نیاز نیست بلیت بگیرد.

هزینه: 6 دلار سنگاپور

خردسالان زیر 90 سانتیمتر با یک همراه بزرگتر، رایگان.

ساعت کار: 10:00 تا 22:00

آدرس: ورودی سو فو مرکز خرید ویوو سیتی

تفریحات مرکز خرید ویوو سیتی (قسمت 1)Reviewed by Yegane on Jul 21Rating: 3.0تفریحات مرکز خرید ویوو سیتی قسمت اولاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی