تفریحات باغ پرندگان جورونگ (قسمت 2)

تفریحات باغ پرندگان جورونگ (قسمت 2)

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

تفریحات باغ پرندگان جورونگ:

(قسمت 2)

برنامه های مخصوص کودکان:

در باغ پرندگان جورونگ علاوه بر بازدید از محل زندگی پرندگان رنگارنگ و زیبای جورونگ و تفریحات خاص بزرگسالان به فکر تفریح کودکان نیز بودند و بخش هایی را برای سرگرم شدن کوچکترها فراهم کرده اند:

زمین بازی پرندگان بازیگوش: پس از گردش چند ساعته در باغ جورونگ اگر بچه ها خسته باشند و کلافه می توانید آن ها را غافلگیر کنید و بگذارید تفریح خاص خود را تجربه کنند. به طرف زمین بازی پرندگان بازیگوش رفته تا بچه ها انرژی خود را اینجا تخلیه نمایند. تاب، سرسره و یک بخش آبی نیز اینجا فراهم شده تا بچه ها سرگرم شوند. اینجا علاوه بر زمین بازی کافه و رستوران هم دارد.

برای استفاده بچه ها از بخش آبی نکات زیر را رعایت نمایید:

خوردن و آشامیدن در این بخش ممنوع است.

حتما لباس شنا بپوشند.

با کفش وارد این بخش نشوید.

بچه ها قبل و بعد بازی در این قسمت باید دوش بگیرند.

ساعت کار:

در طی هفته: 11:00 تا 17:30

آخر هفته و روزهای تعطیل: 9:00 تا 17:30

مرکز کشف پرندگان: از نامش پیداست که در این قسمت از پارک ذهن و کنجکاوی بچه ها تحریک خواهد شد. کودک خود را به این بخش ببرید تا در مدتی کوتاه به یک پرنده شناس تبدیل شود. اطلاعات و حقایق بسیار آموزنده ای در این کلاس ها در اختیار خردسالان قرار می گیرد. یکی از جاذبه های این بخش دیدن یک مجموعه بزرگ متشکل از تخم 250 پرنده است. بچه ها در این کلاس می توانند هر چیزی را لمس، درمورد آن صحبت و یا سوال کنند.

این مرکز از بازدیدهای گروهی نیز استقبال می کند. بنابراین اگر ساکن سنگاپور باشید، می توانید یک بازدید دسته جمعی با سایر همسالان کودک تان را برنامه ریزی نمایید.

کمپ در باغ پرندگان جورونگ:

از جمله امکانات رفاهی باغ پرندگان جورونگ این است که به خانواده ها امکان کمپ زدن در پارک را می دهد. همراه کودکان خود می توانید اقامتی جذاب در باغ جورونگ را تجربه کنید، یک شب در جورونگ بمانید و خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود و فرزندانتان ثبت کنید.

کمپ ویژه کودکان:

کمپ ویژه کودکان 5 تا 12 سال که در آن بچه ها گردشی آموزشی و شادی بخش را در باغ پرندگان جورونگ تجربه می کنند. همراه مسئولان هر قسمت در نگهداری از پرنده ها همکاری می کنند و یا در مرکز تحقیقات و پرورش پرندگان اطلاعات خوبی بدست می آورند.

هزینه: 270 دلار سنگاپور

کمپ خانوادگی باغ جورونگ:

بله درست فهمیدید، می توانید شب در باغ جورونگ بمانید. پس در صورت تمایل لباس مناسب و راحت با خود ببرید. برای بچه های 5 تا 12 سال تخفیف خوبی در نظر گرفته اند.

هزینه:

کودکان: 110 دلار سنگاپور و بزرگسلان: 130 دلار سنگاپور باید بپردازند.

کمپ 2 روزه کودکان:

اینجا والدین حضور ندارند، فقط باید کودک خود را به دست مربیان متخصص مجموعه بسپارید تا دو روز جذاب و فراموش نشدنی را تجربه کنند. اگر قصد ثبت نام در این کمپ را دارید خوب است بدانید که مخصوص کودکان 6 تا 10 سال است.

هزینه: 180 دلار سنگاپور هزینه خواهد داشت.

تفریحات باغ پرندگان جورونگ (قسمت 2)Reviewed by Yegane on Aug 8Rating: 3.0تفریحات باغ پرندگان جورونگ قسمت دوماگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی