بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 3)

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 3)

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ:

(قسمت 3)

مرکز تحقیقات و پرورش پرندگان:

در مرکز تحقیقات و پرورش پرندگان باغ جورونگ همه چیز تقریبا جنبه علمی دارند. این مرکز از دو قسمت اتاق جوجه کشی و اتاق پرورش تخم ها تشکیل شده، اینجا کارمندان حرفه ای دارد که مشغول تکثیر و پرورش پرندگان کمیاب و در معرض خطر انقراض هستند. این مرکز سالانه 150 پرنده تکثیر می کند که از تقریبا تمامشان از گونه های نادر به شمار می روند.

پس از پا گذاشتن به این محل، اول شما را به اتاق جوجه کشی میبرند. اینجا تخم پرندگان وحشی و کمیاب را را خواهید دید که با نگهداری داخل دستگاه های خاص جوجه کشی، شانس تولدشان بیشتر می شود. دستگاه هایی که میبینید درست نقش پرندگان والد را ایفا می کند. این وسیله دما و رطوبت را به صورتی تنظیم می کند که انگار پرنده مادر تخم ها را نگهداری می کند. نور این دستگاه نیز طبق میزان نوری که تخم در لانه می گیرد تنظیم می شود.

اتاق بعدی محل نگهداری تخم هاست و با این عنوان نیز شناخته می شود. هنگامی که جوجه ها نزدیک بدنیا آمدن هستند در این محل نگهداری می شوند. بعد از تولد جوجه ها، نیازهای خاص هرکدامشان در این محل برآورده خواهد شد. غذای جوجه ها را در دمای 40 تا 44 درجه سانتیگراد نگهداری می کنند. جالب است بدانید که این اتاق عایق صدا نیز هست. جوجه ها در این محل هر دو تا سه ساعت یک بار غذا دریافت می کنند.

نوک شاخ ها و توکاها:

پا به پنجم باغ پرندگان جورونگ که بگذارید، عجیب ترین و منحصربفردترین پرندگان نواحی گرمسیری را خواهید دید. توکاها و نوک شاخ ها به خاطر منقار بزرگ و رنگارنگی که دارند بسیار سریع شناسایی می شوند و شهرت زیادی نیز دارند. در بخش نوک شاخ ها و توکاها 27 قفس بزرگ در زمینی به بزرگی 2000 متر مربع فراهم شده که 19 گونه نوک شاخ را در آن خواهید دید. بخش نوک شاخ های باغ جورونگ سنگاپور برای اولین بار در دنیا توانسته نوک شاخ های سیاه را تکثیر و پرورش دهد.

گونه ها:

نوک ‌شاخ بزرگ، نوک ‌شاخ زمینی جنوبی، نوک ‌شاخ ابلق خاوری، نوک ‌شاخ کرگدنی، توکان توکو

برنامه ها:

از ساعت 11:45 هر روز در قسمت اختصاص یافته به نوک شاخ ها و توکاها این فرصت را دارید که با مسئولان آن گفتگو کنید و اطلاعات خوبی درمورد پرنده های این بخش کسب نمایید.

نگین جنگل:

بی دلیل اسن این بخش را نگین جنگل نگذاشته اند، چراکه بعد از بازدید از این بخش بسیار شگفت زده خواهید شد. در این بخش مجموعه ای از پرندگان کمیاب و فوق العاده زیبا را خواهید دید. پاراکیت های خورشیدی و مکائو های قرمز و آبی در جمله پرندگان موجود در این بخش هستنند. پرندگانی که متعلق به خانواده طوطی ها هستند و در مناطق گرم و استوایی زندگی می کنند. پرهای رنگی و زیبایی دارند و متاسفانه همواره در خطر شکار و کمین شکارچیان هم هستند.

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 3)Reviewed by Yegane on Apr 12Rating: 3.0بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ قسمت سوماگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی