بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 2)

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 2)

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ:

(قسمت 2)

پرندگان آسیا:

در این بخش حدود 500 پرنده از 135 گونه متفاوت را نگهداری می کنند. بخش پرندگان آسیا به عنوان متنوع ترین بخش باغ پرندگان جورونگ شناخته می شود. زمین این قسمت از مجموعه باغ جورونگ 2600 متر مربع وسعت دارد. 24 گونه از پرندگان در خطر انقراض دنیا اینجا نگهداری می شوند. مینای بالی، کبوتر سینه‌ خونی لوزون و سار بال مشکی از جمله این گونه ها هستند. البته باغ جورونگ موفق شده با پرورش این گونه های در حال انقراض به بهبود زندگیشان کمک کند. مثلا کبوتر سینه خونی لوزون بومی کشور فیلیپین است و تا به حال هیچ کشوری موفق نشده از این پرنده تعدادی جوجه تکثیر کند. ولی مسئولین باغ جورونگ توانسته اند این کار را انجام دهند.

گونه ها:

خروس کولی نقاب‌دار، آرگوس بزرگتر، کبوتر سینه‌خونی لوزون، کبوتر نیکوبار، مینای بالی

برنامه ها:

اگر مایلید درباره گونه های نادر و در خطر انقراض اطلاعات خوبی بدست آورید، می توانید هر روز در ساعت 11:45 با کارکنان این بخش گفت و گو و سوالاتتان را مطرح کنید.

ساحل پنگوئن:

پنگوئن ها در قسمت جنوبی کره زمین و نزدیک قاره جنوبگان زندگی می کنند؛ ولی این محل تنها زیستگاه این پرنده نیست و خیلی دیگر از گونه های پنگوئن ها که سنگین وزن تر هستند، در نواحی گرم و حاره‌ای یافت می شوند. در بخش ساحل پنگوئن این فرصت را دارید که انواع پنگوئن های بامزه را همراه کاکایی ها و طوطی دریایی اطلس ببینید. اگر سوالی دارید حتما بپرسید و جواب های خوبی دریافت کنید.

وارد ساحل پنگوئن ها که شوید، از پنجره 30 متری ساحل پنگوئن می توانید، موجودات داخلش را ببینید. این بخش حدود 1632 متر مربع وسعت دارد و دمای آن بین 10 تا 15 درجه سانتیگراد است. سیستم نورپردازی از جمله جذابیت های این بخش است. چراکه این سیستم طوری طراحی کرده اند که 4 فصل سال را برای پنگوئن ها تداعی می کند، بنابراین چرخه زیستی پنگوئن ها به روال طبیعی خود باقی خواهد ماند. البته برای اینکه پنگوئن ها با در محیط باغ جورونگ احساس غریبی نکنند، ترتیبی داده اند که هر روز صبح 500 کیلوگرم یخ در این قسمت تخلیه شود تا پنگوئن ها احساس بهتری از بودن در این محل داشته باشند. بنابراین اگر دوست دارید ساحل پنگوئن را در شادترین حالتش ببینید، صبح ها به این محل مراجعه کنید تا شیطنت و بازی پنگوئن ها میان یخ ها ببینید و لذت ببرید.

گونه ها:

پنگوئن پادشاه، پنگوئن هومبولت، طوطی دریایی اطلس، پرستوی دریایی اینکا، کاکایی نقره‌ای، کاکایی سرخاکستری، پنگوئن ماکارونی، پنگوئن آفریقایی، پنگوئن سنگ قاپ

برنامه ها:

اگر دوست دارید غذا خوردن پنگوئن ها را ببینید می توانید هر روز از ساعت 10:30 تا 15:30 ددر این محل حاضر باشید و نگهداری و غذا دادن کارمندان به این پرنده های دوست داشتنی را از نزدیک ببینید. در ضمن اگر درمورد پرندگان خاص این مجموعه سوال بیشتری داشته باشید، مسئولین این بخش با حوصله بسیار به شما اطلاعات بسیار و مفیدی خواهند داد.

 

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 2)Reviewed by Yegane on Apr 12Rating: 3.0بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ قسمت دوماگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی