تفریحات باغ پرندگان جورونگ (قسمت 1)

تفریحات باغ پرندگان جورونگ (قسمت 1)

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

تفریحات باغ پرندگان جورونگ:

(قسمت 1)

علاوه بر دیدن پرندگان جذاب، گوناگون و البته کمیاب باغ جورونگ شما این فرصت را دارید که در، فعالیت ها و برنامه های متفاوتی که مجموعه جورونگ برایتان تدارک دیده اند نیز شرکت کنید و گردش فرق العاده ای را برای خود و خانوادتان رقم بزنید. در این بخش قرار است درمورد برخی از برنامه ها و تفریحات منحصربفرد باغ پرندگان جورونگ صحبت کنیم:

غذا دادن به پرنده ها:

چنانچه خیلی به پرندگان و غذا دادن و نزدیک شدن به آن علاقمند باشید، خوب است بدانید که این فرصت در این مجموعه برای شما فراهم شده، اینجا می توانید به پرندگان دوست داشتنی جورونگ غذا بدهید. برای اینکار ساعت غذا خوردن هر یک را چک و در زمان مقرر در محل مشخصشان حاضر شوید. برای این منظور باید کمی هزینه کنید، سپس می توانید کنار مسئولان به پرنده ها غذا بدهید. البته شاید نتوانید در اینکار شریک شوید چون چرنده ها سهم معینی از غذا دارند. هزینه ای که شما می پردازید، صرف اقدامات دوستانه مدیران باغ پرندگان جورونگ خواهد شد.

گفتگو با مسوولان بخش:

چنانچه در مورد نحوه زندگی پرندگان و زیستگاهشان کنجکاوید، اینجا فرصت دارید به سوالات ذهنی خود جواب بدهید. فقط باید در زمان مقرر در بخش ها حاضر شوید و حرف های مسئولان هر بخش را بخوبی گوش دهید.

تورهای باغ پرندگان جورونگ:

اگر گردش در باغ پرندگان جورونگ به تنهایی برایتان مشکل است نگران نباشید، چرا که اینجا برای راهنمایی شما نیز فکری کرده اند. به این منظور لازم است در تورهای باغ جورونگ شرکت کنید. بسته به هزینه ای که می خواهید صرف گردش بکنید و شرایط هر یک، تور مورد نظرتان را رزرو نمایید. در این باغ پرندگان دو نوع تور خصوصی و عمومی برگزار می شود که هر یک خدمات و هزینه های خاص خود را دارند.

تورهای عمومی: تورهای عمومی در دو زمان متفاوت برگزار می شوند و ظرفیتی 7 نفره دارند. هزینه شرکت در تورها، جدا از هزینه ورودی خواهد بود و نرخ کودکان افراد 3 تا 12 را دربر میگیرد.

هزینه:

بزرگسالان: 38 دلار سنگاپور

کودکان: 25 دلار سنگاپور

ساعت های برگزاری:

10:30 - 11:30

15:45 - 16:45

نکات:

افراد زیر 18 سال برای شرکت در تور حتما باید یک همراه بزرگسال داشته باشند.

5 دقیقه پیش از شروع تور، به بخش مرکز خدمات باغ پرندگان جورونگ مراجعه کنید.

چنانچه دیرتر برسید، قاعدتا قسمت هایی از برنامه را نخواهید دید.

در محل های تعیین شده می توانید با پرنده ها عکس بگیرید.

اگر شرایط آب و هوایی نامساعد باشد و یا پرندگان وضعیت خوبی نداشته باشند، ساعت اجرای تورها تغییر خواهد کرد.

تورهای عمومی هر روز جز روزهای تعطیل رسمی برگزار خواهند شد.

تورهای خصوصی: در این تور یک گردش اختصاصی و باب میلتان را تجربه خواهید کرد. تور خصوصی با هماهنگی شما و با ظرفیت 7 نفر برگزار خواهد شد.

هزینه: هر ساعت 250 دلار سنگاپور

تفریحات باغ پرندگان جورونگ (قسمت 1)Reviewed by yegane on Aug 7Rating: 3.0تفریحات باغ پرندگان جورونگ قسمت اولاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی