بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 1)

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 1)

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ:

(قسمت 1)

باغ پرندگان جورونگ 4 بخش بسیار بزرگ و یا چهار قفس بسیار بزرگ دارد که اصلا شبیه قفس نیست. پرندگان در فضای بزرگ قفس ها آزادانه پرواز می کنند و البته بازدیدکنندگان می توانند آن ها را از نزدیک ببینند. با بازدید از بخش های متفاوت این باغ پرندگان، متوجه می شوید که طراحان و مسئولین این پارک بزرگ طیف متنوعی از پرندگان دنیا را اینجا جمع کرده اند تا بازدیدکنندگان در یک گردش تقریبا تمام پرندگان دنیا را ببینند.

باغ پرندگان جورونگ 20 بخش متفاوت را در برمیگیرد. در این قسمت به معرفی برخی از این بخش های دیدنی می پردازیم و گونه های جذاب و کمیاب آن ها را معرفی می کنیم:

بخش آبشار:

بخش آبشار، آبشاری بسیار زیبا در خودش دارد. این آبشار یکی از مرتفع ترین آبشارهای مصنوعی دنیاست که در محیطی سرپوشیده واقع شده است. در بخش آبشار می توانید روی پل معلقی راه بروید و چشم اندازی فوق العاده را از ارتفاع مشاهده کنید. در ضمن می توانید به داخل کلبه درختی این بخش بروید و پرندگان بزرگ و کوچک را اینجا مشاهده کنید. در نتیجه بخش آبشار یکی از قفس های بزرگ و سقف شده باغ جورونگ می باشد که ارتفاعی 35 متری دارد.

 

آبشار باغ جورونگ بیشتر به جنگلی گرمسیری شباهت دارد. در این بخش جذابیت گردش زمان را از یادتان میبرد. مرغ های شاخدار و سارهای زیبا مقابل بازدیدکنندگان رژه می روند. اینجا رستوران هم دارد و شما می توانید رژه آن ها را هنگام صرف ناهار ببینید.

از جمله پرندگان زیبایی که اینجا خواهید دید، سارها می باشند. سارها آواز بسیار خوشی دارند و به لحاظ ظاهری نیز بسیار زیبا هستند. این پرنده در حقیقت استاد در آوردن و خلق صداهای متفاوت است و گاهی نیز توانایی این را دارد که از روی انسان ها هم تقلید صدا انجام دهد. این پرنده معمولا بر روی شاخه های درختان زندگی می کند. در باغ جورونگ که قدم بزنید می توانید برخی از سارها را در حال قدم زدن روی زمین هم ببینید.

گونه ها:

موزخوار کاکل ‌قرمز، کبوتر تاجدار، سار باشکوه، موزخوار آبی بزرگ، مرغ شاخدار کلاه‌ پوش، مرغ شاخدار کاکل دار، سار بنفش، سار سینه طلایی، سبزقبا

برنامه ها:

اگر دوست دارید از بخش آبشار دیدن کنید می توانید هر روز از ساعت 10:30 تا 14:30 در این محل حضور داشته باشید و درضمن سوالتتان درمورد پرندگان این بخش را مطرح کنید.

نگین جنگل:

از نام این بخش کاملا پیداست که اینجا چیزی منحصربفرد را قرار است مشاهده کنید. در این قسمت از پرندگان کمیاب و خیلی زیبا نگهداری می کنند. مکائو های آبی و قرمز و پاراکیت های خورشیدی از جمله این پرندگان هستند. پارکیت ها و مکائوها در مناطق گرم و استوایی زندگی می کنند، آن ها را با پرهای رنگینشان شناسایی می کنند. البته این زیبایی برای این موجودات دردسری هم دارد که وسوسه شکارچیان است.

بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ (قسمت 1)Reviewed by Yeganeh on Aug 12Rating: 3.0بخش های مختلف باغ پرندگان جورونگ قسمت اولاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی