اطلاعات بازدید باغ پرندگان جورونگ

اطلاعات بازدید باغ پرندگان جورونگ

تور سنگاپور

باغ پرندگان جورونگ

اطلاعات بازدید باغ پرندگان جورونگ:

راهنمای حمل و نقل باغ پرندگان جورونگ:

برای دسترسی رسیدن به باغ پرندگان جورونگ از راه های متفاوتی می توانید استفاده کنید که این راه ها به شرح زیر هستند:

وسایل حمل و نقل عمومی: از خط شرقی غربی خطوط MRT سنگاپور استفاده کنید و در ایستگاه بون لی پیاده شوید. به ایستگاه اتوبوس رفته و سوار خط 194 شوید. با این اتوبوس مستقیما به باغ پرندگان جورونگ خواهید رسید.

اتوبوس های سافاری گیت: سافاری گیت شرکتی با سرویس های ارزان قیمت است. می توانید به وبسایت این شرکت بروید و بلیت این اتوبوس ها را تهیه کنید، البته مراکزی هم در سطح شهر برای فروش بلیت دارد. این مراکز در محل چرخ و فلک سنگاپور و مرکز خرید سان‌ستک سیتی واقع شده اند.

اتوبوس های اکسپرس سنگاپور: اتوبوس های خاصی دسترسی به مناطق متفاوت شهر و باغ پرندگان جورونگ هستند. بعد از سوار شدن در این اتوبوس ها در محل مورد نظرتان پیاده خواهید شد چراکه مسیرهای مشخصی دارند.

تاکسی: در سنگاپور تاکسی ها، تاکسی متر دارند، قیمت آن ها نیز منصفانه است و البته رعایت ادب آن ها نیز درخور توجه است. برای ورودی تاکسی شهری حدود 4 دلار سنگاپور می پردازید و هر یک کیلومتر که پیش بروید هزینه ای برابر با 0.55 دلار سنگاپور خواهید داشت. کرایه مسیری در مرکز شهر و اوج شلوغی، نباید بیشتر از 10 دلار سنگاپور باشد.

هزینه های ورود:

بزرگسالان: 30 دلار سنگاپور

کودکان: 20 دلار سنگاپور

ساعت کار: 8:30 تا 18:00

آدرس: سنگاپور، جورونگ هیل 2، باغ پرندگان جورونگ

البته سنگاپور جاذبه های بیشمار دیگری هم دارد که پیشنهاد می کنیم برای دیدن آن ها نیز زمانی را اختصاص دهید.

بهترین زمان بازدید از باغ پرندگان جورونگ:

چون باغ پرندگان جورونگ روباز است بهتر است زمان مناسبی را برای گردش و بازدید از این باغ انتخاب کنید:

سنگاپور در جنوب شرقی آسیا واقع شده و بخاطر شرایط اقلیمی اش، در طول سال هوایی گرم و مرطوب دارد و خبری از زمستان های سرد و یا برف در آن نیست. بنابراین هر زمان از سال که بخواهید می توانید به این کشور سفر کنید. با این حالا بهتر است که بهترین زمان سفر را از میان فصل ها انتخاب کنید:

سپتامبر تا فوریه (حدود شهریور تا بهمن): در طول ماه های شهریور تا بهمن، بارانهای موسمی سنگاپور شروع می شود. آبان تا دی ماه بیشترین و شدیدترین بارش ها در سنگاپور رخ می دهد. در ضمن می (اردیبهشت) و ژوئن (خرداد) هم گرم ترین ماه ها در سنگاپور خواهند بود.

فوریه تا سپتامبر (حدود بهمن تا اوایل شهریور): دمای هوا افزایش پیدا می کند و بارش باران کاهش پیدا می کند. خیلی از گردشگران سنگاپور این بازه زمانی را برای بهرمندی از تفریحات آبی و شرکت در جشنواره ها انتخاب می کنند.

اطلاعات بازدید باغ پرندگان جورونگReviewed by Yegane on Jul 27Rating: 3.0اطلاعات بازدید باغ پرندگان جورونگاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و بویژه باغ پرندگان جورونگ سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید، این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی