امکانات رفاهی مرکز خرید ویوو سیتی

امکانات رفاهی مرکز خرید ویوو سیتی

امکانات رفاهی مرکز خرید ویوو سیتی:

امکانات ویوو سیتی:

همه مراکز خرید معروف دنیا برای رفاه حال مراجعان و بازدیدکنندگان خود امکانات خوبی فراهم می کنند که درمورد ویوو سیتی نیز صادق است، برخی امکانات ویوو سیتی به شرح زیر هستند:

اتاق کودک: در این اتاق مادران می توانند در محیطی آرام و امن، با در اختیار داشتن امکانات لازم برای نگهداری و رسیدگی کودک به نیازهای فرزند خود بدهند. این اتاق فضایی برای خواباندن بچه ها هم دارد. اتاق کودک نزدیک رستوران لانگ جان سیلور در طبقه دوم واقع شده است.

اتاق شیردهی: ویوو سیتی علاوه بر اتاق کودک 3 اتاق شیردهی هم دارد که در این محیط امنیت خاطر مادران و فرزندان فراهم شده. جهت استفاده از این اتاق ها به آدرس های زیر مراجعه کنید:

طبقه دوم، لابی Q

طبقه دوم، لابی H

طبقه سوم، لابی H

اینترنت رایگان: برای بهرمندی از اینترنت رایگان داخل مجتمع خرید ویوو سیتی باید به پیشخوان خدمات مشتریان در طبقه منفی دو یا طبقه اول مراجعه کنید. پاسپورت خود را نشان دهید و یک کد 6 رقمی بگیرید. با این کد می توانید به وای فای مجموعه اتصال یابید. فقط نقطه اتصالتان را روشن و وای فای ویوو سیتی را انتخاب نمایید. سپس وارد صفحه اول آن شوید، گزینه من توریست هستم را انتخاب کنید و کد 6 رقمی را که از پیشخوان گرفته بودید را وارد نمایید.

صندلی چرخدار: اگر یکی از همراهانتان و یا خودتان به صندلی چرخدار احتیاج داشتید، در پیشخوان خدمات مشتریان در طبقات منفی به شما بصورت امانت صندلی چرخدار ارائه می شود.

ایستگاه های شارژ موبایل: چنانچه پاوربانک به همراه ندارید و شارژ موبایلتان نیز رو به اتمام است، نگران خاموش شدن آن نباشید. فقط کافیست به ایستگاه های شارژ موبایل ویوو سیتی مراجعه کنید و از خدمات فوق العاده این بخش بهره مند شوید. حین شارژ موبایل شما قفل می شود و کسی نمی تواند آن را به سرقت ببرد. بنابراین لازم نیست پس از اتصال موبایل به شارژر همانجا بمانید، با خیال راحت به ادامه خرید خود بپردازید و سر فرصت برای پس گرفتن آن برگردید.

پارکینگ: پارکینگ بزرگ ویوو سیتی حدودا 2179 جای پارک دارد. این پارکینگ در طبقات منفی دو، منفی یک و طبقات 2 تا 7 ویوو سیتی واقع شده اند.

کارت هدیه (ووچر هدیه): اگر برای مدت زیادی در سنگاپور هستید و یا برای همیشه در آن سکونت دارید حتما از این امکان استفاده کنید و کارت هدیه ویوو سیتی را تهیه کنید. با این کارت، می توانید از تخفیف های خوبی استفاده کنید.

فضای پیک نیک: با اینکه اینجا یک مرکز خرید است ولی در فضای رو باز مرکز خرید ویوو سیتی، فضایی برای پیک نیک خانواده ها فراهم کرده اند. گردشگران و ساکنان سنگاپور این امکان را دارند که در فضایی رو به خلیج سنگاپور، پیک نیک کنند و حسابی از دیدن چشم انداز خلیج لذت ببرند.

تورهای اتوبوسی: تورهای اتوبوسی برای کسانی که دوست ندارند خیلی در مرکز به این سو و آن سو بروند بسیار انتخابی مناسب خواهد بود.

امکانات رفاهی مرکز خرید ویوو سیتیReviewed by Yegane on Jul 21Rating: 3.0امکانات رفاهی مرکز خرید ویوو سیتیاگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

اگر مایلید در تور سنگاپور جاذبه های سنگاپور و مرکز خرید ویوو سیتی سنگاپور را ببینید و تور ارزان سنگاپور را تجربه کنید. اول تور برای تجربه تور ارزان راهنماییتان خواهد کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی