نکاتی درمورد کلیسای ناجی در خون

نکاتی درمورد کلیسای ناجی در خون

تور روسیه

کلیسای ناجی در خون

نکاتی درمورد کلیسای ناجی در خون:

دانستنی هایی درباره کلیسای ناجی در خون:

اگر سفر روسیه در برنامه سفرهای خارجه شما باشد و بنا باشد که تنها به بازدید برخی از جاذبه های مهم و شاخص این کشور بروید به یقین در سن پترزبورگ باید از کلیسای ناجی در خون سن پترزبورگ دیدن کنید و زیبایی های منحصربفرد این جاذبه را از نزدیک ببینید. برای مشاهده این کلیسا که با نام کلیسای منجی در خون هم شهرت یافته است، احتیاج نیست که راه های طولانی و دشواری را انتخاب کنید چون این کلیسای فوق العاده و بی نظیر دقیقا در مرکز شهر و کنار کانال گریبایدوف واقع شده است و اکثر توریست ها و گردشگران سن بترزبورگ را به سوی خود فرا می خواند. با این توصیف ها بنابراین بار سفر را جمع کنید که اینبار قرار است با یکی از قشنگ ترین بناهای کشور روسیه آشنا شوید و از خصوصیات و ساعت بازدید این کلیسای زیبا بیشتر برایتان صحبت کنیم.

این کلیسا، اولین کلیسایی است که در مکان ترور شدن یکی از فرمانروایان احداث شده است. 

معروف است وقتی که بلشویک ها به خاک روسیه حکمفرما شدند، پیروان دین مسیحیت برای این که اموال کلیسا را از دست متجاوزان در امان بماند، صلیب های کلیسا را از بنا جدا کردند و در کانالی که کنار کلیسا بود انداختند. وقتی که بعد از چندین سال تصمیم گرفتند که نوسازی و ترمیم کلیسای ناجی در خون را شروع کنند، کارگران بدون اینکه از اتفاقات پیشین اطلاعی داشته باشند، شروع بکار کردند اما خبری از صلیب ها نبود و موفق نشدند که صلیب ها را بیابند. چند تن از افراد بومی منطقه به کارگران پیشنهاد کردند که برای یافتن صلیب ها، کف کانال را جستجو کنند. بنابراین بدون فوت وقت آن تعدادی شناگر داوطلب به کف کانال فرستادند. بالاخره بعد از وارد شدن غواص ها به داخل کانال، در کمال شگفتی و حیرت موفق شدند همه چند صلیب کلیسا را دقیقا همان جایی که اهالی گفته بودند پیدا کنند. 

هنگامی که سازه کلیسای ناجی در خون را از نظر اعداد مورد بررسی قرار می دهیم، به تعدادی عدد عجیب و جالب خواهیم رسید. یکی از آن ها مربوط به ساختمان اصلی و مرتفع ترین قسمت کلیساست. این بخش حدود 81 متر ارتفاع دارد. خیلی ها این عدد را به سال ترور الکساندر دوم مرتبط می دادند و اعتقاد دارند که به این خاطر عدد 81 را برای بنا انتخاب کرده اند. ارتفاع یکی از گنبدهای کلیسا 63 متر است که با سن فرمانروای مقتول برابر است. 

خیلی ها اعتقاد دارند که چهره حضرت مسیح که روی سقف کلیسا وجود دارد، می تواند رویدادهای مهم تاریخی را پیش بینی کند. آنها معتقدند که، این تمثال گاهی اوقات اعداد و تاریخ هایی را با کمک سایه نمایان می کند که به در پیش بودن مهم ترین رویدادهای کشور اشاره دارد.

عکس کلیسای ناجی در خون کاور یکی از آلبوم های موسیقی جولیا کوگان -خواننده آمریکایی فرانسوی- است.

ساعات بازدید:

هر روز به غیر از چهارشنبه ها 10:30 - 18:00 عصر می توانید از کلیسا دیدن کنید.

بازدید عصرانه در تابستان: 18:00 - 22:30 شب.

این بنای زیبا و تاریخی چهارشنبه ها تعطیل است و ورود به کلیسای ناجی در خون فقط تا ساعت 17:30 ممکن است.

نکاتی درمورد کلیسای ناجی در خونReviewed by Yeganeh on May 2Rating: 3.0نکاتی درمورد کلیسای ناجی در خوناگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور روسیه و بازدید از جاذبه های منحصربفرد این کشور و تجربه یک تور ارزان است.

اگر علاقمندید در یک تور خارجی به کشورهای دیگر سفر کنید پیشنهاد اول تور تور روسیه و بازدید از جاذبه های منحصربفرد این کشور و تجربه یک تور ارزان است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی