شبهای سفید سن‌پترزبورگ

شبهای سفید سن‌پترزبورگ

تور روسیه شبهای سفید سن‌پترزبورگ

شبهای سفید سن‌پترزبورگ

شبهای سفید سن‌پترزبورگ

در سفر به کشور زیبای روسیه جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارند که در هر تاریخی از سال که به این کشور و شهرهای مختلف آن سفر کنید ویژگی‌های خاص خودش را دارد و هر مسافری را عاشق این کشور خواهد کرد. علاوه بر دیدنی‌های شهرهایی مثل مسکو، و سن‌پترزبورگ و شهر های توریستی دیگر روسیه، در فصل تابستان پدیده ای طبیعی به نام شبهای سفید رخ میدهد که بهترین و زیباترین حالت آن را در سن‌پترزبورگ میتوان مشاهده کرد.
با ما در تیم اول تور همراه باشید تا درباره این پدیده زیبا بیشتر بدانید.

هرسال در فصل تابستان از تاریخ 21 خرداد ماه تا 11 تیر ماه پدیده شبهای سفید رخ می‌دهد که تقریبا نزدیک به 8 ملیون مسافر را از سرتاسر دنیا به سن‌پترزبورگ میکشاند، تا در این شبهای رویایی میهمان شهر باشند.
در این پدیده ی منحصر بفرد، شب ها هم آسمان روشن هستند و یا حالت گرگ و میش دارد و این موضوع به این دلیل است که به علت وسعت مدار عرضی، طلوع و غروب خورشید به اندازه ای به هم نزدیک می شوند که خورشید دیگر نمی تواند در افق برود و در نتیجه شب ها روشن می مانند.

با اینکه در این مدت قیمت هتلها و پروازها به سن‌پترزبورگ بسیار بالا میرود، اما بازهم مانع از سرازیر شدن مسافران و توریستهای بی‌شمار به این شهر نمی‌شود، و بهتر است برای رفتن به سن‌پترزبورگ و لذت بردن از این پدیده زیبا و دیدنی به موقع برای رزرو هتل و پروازتان اقدام کنید.

شبهای سفید سن‌پترزبورگReviewed by نویسنده تور on Nov 4Rating: 4.5شبهای سفید سن‌پترزبورگآشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی سن‌پترزبورگ روسیه - شبهای سفید سن‌پترزبورگ - راهنمای تور روسیه - تور سن پترزبورگ

آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری توریستی سن‌پترزبورگ روسیه – شبهای سفید سن‌پترزبورگ – راهنمای تور روسیه – تور سن پترزبورگ

1 دیدگاه

  1. میلاد.نکونام گفت:

    مطلب شبهای سفید سن‌پترزبورگ خیلی مفید بود واقعا ممنونم بابت اینهمه مطالب به روز و مفید .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی