راهنمای دسترسی به مجسمه مامایف روسیه

راهنمای دسترسی به مجسمه مامایف روسیه

تور روسیه، تور ارزان روسیه

راهنمای دسترسی به مجسمه مامایف روسیه

راهنمای دسترسی به مجسمه مامایف روسیه

مسیر و دسترسی

منطقه و  شهر ولگوگراد در جنوب غربی روسیه واقع شده است. ولگوگراد تا پایتخت روسیه یعنی، مسکو، حدودا 950 کیلومتر مسافت دارد. پارک مامایف کورگان و مجسمه مامایف، در سمت شرق ولگوگراد و در کرانه غربی رود ولگا واقع شده است. اگر در سفر به روسیه و ولگوگراد هستید و می خواهید از پارک مامایف دیدن کنید با ما همراه باشید تا بگوییم چگونه با انواع وسایل نقلیه، خودتان را به این پارک بزرگ برسانید. 

اتوبوس: اتوبوس هایی جلوی در ورودی پارک مامایف وجود دارند، در واقع پایانه اتوبوس مامایف کورگان در این بخش جای گرفته است. خط های 9، 10a، 12 و 12v از این پایانه عبور می کنند اگر بخواهید می توانید از این اتوبوس ها استفاده کنید و از نقاط متفاوت شهر به این پارک بروید. 

قطار سبک شهری: پارک یادبودهای مامایف و مجسمه مامایف یکی از باارزشترین جاذبه های شهر ولگوگراد محسوب می شود، بنابراین طبیعیست که این پارک ایستگاه قطار سبک شهری هم داشته باشد، چون دقیقا ایستگاه قطار کنار ورودی پارک مامایف واقع شده است.

 ماشین:این  پارک فقط پنج کیلومتر تا مرکز شهر ولگوگراد فاصله دارد و اگر با ماشین به طرف آن حرکت کنید  فقط 10 دقیقه در راه خواهید بود. 

  آدرس: روسیه، استان ولگوگراد، شهر ولگوگراد، خیابان ایمن 5 لنین، پارک کورگان

مامایف، بخشی از یک سه گانه:

جالب  است درمورد مجسمه مامایف بدانید که این تندیس یکی از یک سه گانه محسوب می شود. در این سه گانه، سه پیکره جای می گیرد و روایتی را هم در خود نهفته اند. در نخستین مجسمه شمشیر به دست سرباز داده می شود، در تندیس بعدی، شمشیر در دست زنِ در حال مبارزه قرار می گیرد و در مجسمه سوم، شمشیر بعد از موفقیت و رسیدن به پیروزی بر زمین قرار می گیرد. خوب است کمی درمورد دو مجسمه اول توصیح دهیم که نخستین تندیس عقب به جلو (Rear to Front)، یا جبهه به جبهه (Home Front to the Front) شهرت دارد و در شهر ماگنیتوگورسک (Magnitogorsk) روسیه جای گرفته. این مجسمه در 29 جون 1989ساخته شده است. یک کارگر در این المان شمشیر را به دست یک مبارز می سپارد.

سومین تندیس این سه گانه، را در پارک تریپتاور جنوب شهر برلین می توانید ببینید که به یادبود جنگی شوروی (Soviet War Memorial) معروف است. این سازه در ۸ مه ۱۹۴۹ ساخته شده تا یاد و خاطره ۸۰ هزار سرباز اتحاد جماهیر شوروی را که در عملیات فتح برلین جان خود را از دست داده اند زنده کند. طبق ظواهر این مجسمه حالا شرایط مطلوبی ندارد و دیگر به بازسازی و مراقبت از آن توجهی نمی کنند. چون این المان در زمان جنگ سرد در ناحیه آلمان شرقی جای گرفته بود و بعد از خراب شدن دیوار برلین، در محدوده شهر برلین واقع شده است، تعجب آور نیست که مردم آلمان خیلی از آن خوششان نیاید و به حفظ و مراقبتش اهمیتی ندهند.

جاذبه های اطراف:

قبرستان نظامی | Military Memorial Cemetery: فاصله 600 متر

موزه جوزف استالین | Joseph Stalin Museum: فاصله 500 متر

کلیسای تمام قدیسان | All Saints Church: فاصله 804.6 متر

یادبود تانک تی-34 | Bashnya T-34: فاصله 170 متر

راهنمای دسترسی به مجسمه مامایف روسیهReviewed by مهدی on Feb 8Rating: 3.0راهنمای دسترسی به مجسمه مامایف روسیهدر یک تور ارزان روسیه ، میتوانید از مجسمه مامایف روسیه دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی روسیه است .

در یک تور ارزان روسیه ، میتوانید از مجسمه مامایف روسیه دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی روسیه است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی