چند موزه رایگان دبی

چند موزه رایگان دبی

تور دبی ، تور ارزان دبی

چند موزه رایگان دبی

چند موزه رایگان دبی

اگر در دبی سکونت دارید و یا این منطقه را برای سفر انتخاب کرده اید، پس حتما دوست دارید که جاذبه های متفاوت و متنوعش را هم ببینید در دبی علاوه بر اماکن و جاذبه هایی که احتیاج به رزرو و تهیه بلیط دارند، جاذبه هایی هم هستند که بازدید از آن ها کاملا رایگان است. جالب است بدانید اکثر این جاذبه سعی در ترویج و نشان دادن فرهنگ و آداب و رسوم عرب نشینان به گردشگران دارند. چند موزه نیز در این دسته قرار می گیرند که دیدنشان بدون صرف هزینه میسر  است. در ادامه با برخی از این مجموعه ها آشنا خواهید شد:

موزه عتیقه:

چنانچه می خواهید که از سفر دبی یک هدیه منحصربفرد برای دوستان خود ببرید، موزه ی عتیقه (Antique Museum)دبی بهترین گزینه خواهد بود. صیط وسیعی از صنایع دستی، مجسمه، لامپ های تزئینی عربی، وسایل تزئینی و … در این موزه بفروش می رسند.

در این مجموعه انواع سوغات خاص سایر ملل همچون اندونزی، مصر، مراکش، نپال و کشورهای آفریقایی هم بفروش می رسند. بنابراین متوجه شده اید که در این موزه تا چشم کار می کند صنایع دستی وجود دارد.

 ساعت بازدید:

از ساعت ۸ تا ۲۱ شب.

موزه شتر:

موزه شتر در سال ۱۹۴۰ میلادی افتتاح شد. این مجموعه را با نام های دیگری همچون خانه ی شتر سواری و بیت الرکاب هم معرفی می کنند. در این موزه بازدیدکنندگان یاد می گیرند که چگونگ با شترها رفتار کنند، ساختمان آن چندین اتاق دارد که به سمت یک حیاط بزرگ اشراف دارند.

در این مجموعه با آناتومی شترها، استفاده های آن ها در حمل و نقل، ابزار شتر سواری و اطلاعاتی درباره چهارپایان آشنا می شوید.

 ساعت بازید:

از ساعت ۸ تا ۱۴ بعد از ظهر.

موزه شهرداری دبی:

شاید با دیدن دبی و رشد قابل توجهش حیرت زده شوید و برایتان جالب باشد که  از روند رشد آن و جزئیاتش بیشتر آشنا شوید. برای این منظور باید به طرف موزه ی شهرداری بروید تا اطلاعات خوبی در اختیارتان قرار گیرد. در این مجموعه می توانید روند رشد و توسعه این شهر را از سال ۱۹۵۰ میلادی تا بحال را ببینید، در ضمن فیلم های کوتاهی هم پخش می شوند که تاریخچه دبی را نشان می دهند.

 ساعت بازدید:

از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۴ بعداز ظهر.

موزه پلیس دبی:

موزه پلیس دبی را در سال ۱۹۸۷ افتتاح کردند. مجموعه ای که علاقمندان به پلیس ها را بسیار به خود جلب می کند. تصاویری از  گذشته های نیروی پلیس دبی و سلاح های قدیمی و امروزی، اشیای دست سازی که زندانیان ساخته اند در این مجموعه نگهداری می شوند. وسایلی که در این مجموعه مشاهده می کنید به سال ۱۹۵۶ و پس از آن تعلق دارند، یعنی دقیقا از هنگامی که نیروی پلیس دبی بوجود آمد.

 ساعت بازدید:

از ساعت ۹ تا ۱۴:۳۰ بعد از ظهر.

موزه نایف:

نایف از مجموعه های منحصر بفرد دبی محسوب می شود که برخلاف بقیه آن ها کمی هیجان هم دارد. موزه نایف در یک قلعه بسیار کهن که پیش تر مقر پلیس و زندان بوده واقع شده است، جالب است بدانید این قلعه تقریبا کاملا از رس ساخته شده است و در سال ۱۹۳۹ میلادی آن  را احداث کرده اند. از جمله بخش های جالب این مجموعه دیدن ماکت هایی از انسان هاست که اندازه ی حقیقی انسان را نشام می دهند و نوعی هنر تعاملی انسان و پیشینه اش محسوب می شود.

 ساعت بازدید:

از ۹ صبح تا ۱۵ بعد از ظهر.

موزه فالکون:

در این مجموعه انواع و اقسام لوازم نگهداری پرندگان و بعضی انواع پرنده ها نگهداری و به فروش می رسند، این موزه بیشتر جنبه نمایشگاهی دارد.

 ساعت بازدید:

از ساعت ۱۰ تا ۲۱ شب.

موزه اتحادیه:

در این مجموعه نمایی از تاریخ و سیاست دبی را پیش رو دارید، موزه اتحادیه جائیست که می توانید همه مقررات و توافق نامه هایی که تاکنون میان حکومت و مسئولین دبی و سایر ملل امضا شده را ببینید، موزه اتحادیه در سال ۱۹۷۱ میلادی افتتاح شده و با ورود به آن اطلاعات زیادی درمورد تفاوت زندگی مردمان این شهر قبل و بعد از امضای توافق نامه ها در اختیارتان قرار می گیرد.

 ساعت بازدید:

از ساعت ۱۰ تا ۲۰ شب.

چند موزه رایگان دبیReviewed by مهدی on Dec 10Rating: 3.0چند موزه رایگان دبیدر یک تور ارزان دبی، میتوانید از چند موزه رایگان دبی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی دبی است .

در یک تور ارزان دبی، میتوانید از چند موزه رایگان دبی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی دبی است .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی