تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی (قسمت1)

تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی (قسمت1)

تور دبی ، تور ارزان دبی

تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی قسمت اول

تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی قسمت اول

پارک آبی آکواونچر:

آکوادونچر در واقع همان پارک آبی مشعور و پرطرفدار گردشگران یعنی آتلانتیس است. آکواونچر را در خاورمیانه به عنوان بهترین پارک آبی معرفی می کنند. این مجموعه تفریحی بزرگ در محوطه هتل آتلانتیس دبی و در مجمع الجزایر نخل جمیرا واقع شده است، بنابراین اگر در هتل آتلانتیس اقامت داشته باشید دسترسی راحتی به پارک آبی آکواونچر خواهید داشت. در این مجموعه بزرگ انواع متفاوت و مهیجی از سرسره های هیجان انگیز و ترسناک گردآوری شده اند که اگر طالب هیجان زیاد باشید بهترین تفریح برای شما خواهند بود. در ضمن در این پارک آبی یک آکواریوم بزرگ هم وجود دارد که می توانید آبزیان متفاوتی را در آن مشاهده کنید. چنانچه قصد دارید تفریح جدیدی را تجربه کنید، بازدید از سرزمین دلفین ها را پیشنهاد می کنیم. البته غذا دادن به سفره ماهی های بامزه و وقت گذرانی با دلفین ها بخش دیگری از تفریحات مجموعه محسوب می شوند. پس از یک روز تفریح در آکواونچر مسلما خاطره خوشی از سفر به دبی و اقامت در هتل آتلانتیس برایتان رقم خواهد خورد.

امکانات و خدمات این مجموعه تفریحی شامل سرویس بهداشتی، کمد لباس، اجاره حوله، رستوران، حمام آفتاب  و دلفین لند می شود.

تنوع سرگرمی در این مجموعه زیاد است و  تمام سرسره ها و لوازم بازی مجموعه بهترین کیفیت و استاندارد را دارند. می توانید پیش از مراجعه رزرو انجام دهید بصورت آنلاین، محیط پارک برای حضور خانواده ها و کودکان مناسب  است.

آدرس : امارات متحده عربی، دبی، جزیره پالم جمیرا، آتلانتیس، پارک آبی آتلانتیس 

ساعت دسترسی :هر روز از ساعت ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۹:۰۰ عصر.

هزینه : قد بالای ۱.۲ متر ۲۷۵ درهم امارات (معادل ۱,۰۱۸,۲۳۰ تومان) , قد پایین ۱.۲ متر ۲۲۵ درهم امارات (معادل ۸۳۳,۱۰۰ تومان)

سطح هزینه : گران و لوکس

 مدت پیشنهادی بازدید : ۳ تا ۵ ساعت

پارک آبی آیس لند:

پارک آبی که در منطقه راس الخیمه جای دارد و از آن به عنوان یکی از جاذبه های محبوب دبی یاد می شود. در آیس لند بیشتر از هرچیزی سرسره های بلند علاقمندان زیادی دارند چون سبب افزایش هیجان افراد حاضر می شود. نام این پارک ارتباطی به محیط آن ندارد و تنها دکور مجموعه باعث این نامگذاری شده است. هم اکنون آیس لند تعطیل است چون نیاز به تعمیرات و بازسازی دارد. با اینکه تنها تعداد اندکی از تفریحاتش را می توان استفاده کرد ولی همچنان علاقمندان خاص خود را دارد.

امکانات و خدمات مجموعه: رستوران، اجاره حوله، کمدلباس و سرویس بهداشتی

امکان  رزرو آنلاین نیز فراهم است.

محیط آن برای حضور کودکان و خانواده ها مناسب است.

 سرگرمی های این مجموعه در رده متوسطی قرار می  گیرد و به نسبت سایر مجموعه ها هزینه کمتری دارد.

آدرس : امارت متحده عربی، دبی، راس الخیمه، جیره الحمرا 

ساعت دسترسی : هر روز ۱۰:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰  عصر.

هزینه : هر نفر ۷۵ درهم امارات (معادل ۲۷۷,۷۰۰ تومان)

سطح هزینه : ارزان

مدت پیشنهادی برای بازدید از مجموعه: ۲ تا ۴ ساعت

تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی (قسمت1)Reviewed by مهدی on Jan 14Rating: 3.0تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی قسمت اولدر یک تور ارزان دبی ، میتوانید از تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی دبی است .

در یک تور ارزان دبی ، میتوانید از تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی دیدن کنید که یکی از جاهای دیدنی دبی است . تفریح و هیجان در پارک های آبی دبی قسمت اول

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی