بخشهای پارک سان وی لاگون مالزی (قسمت 3)

بخشهای پارک سان وی لاگون مالزی (قسمت 3)

تور مالزی

سان وی لاگون

معرفی قسمت های مختلف پارک سان وی لاگون مالزی:

(قسمت 3)

قبلا درباره تور ارزان مالزی و بازدید از یکی جاذبه های کم نظیر آن یعنی پارک موضوعی سان وی لاگون گفتیم. اگر علاقمندید که بیشتر درباره این جاذبه بدانید، با اول تور همراه باشید. اینبار قرار است دو بخش دیگر از بخش های مهم این پارک موضوعی مالزی را معرفی کنیم و با آن ها بیشتر آشنا شویم:

باغ وحش سان وی لاگون مالزی:

در بخش می توانید حیوانات وحشی را از نزدیک ببینید و لمس کنید. در این باغ وحش حدودا 150 گونه حیوانی از تمام دنیا نگهداری می شوند. نمونه ای کامل از حیات وحش در مالزی. علاوه بر اینکه در این قسمت تعامل و روابط حیوانات را خواهید دید می توانید از برنامه های آموزشی که برای تمام سنین و کل خانواده سرگرم کننده هستند بهرمند شوید.

 ساعات اجرای نمایش حیوانات: روزانه 15:00 تا 15:15

 بخش های مختلف باغ وحش سان وی لاگون:

سرزمین ببر:

از جدید ترین قسمت باغ وحش سان وی لاگون دیدن می کنید و یک جفت ببر سپید و کمیاب را خواهید دید.

نمایشگاه جذاب:

نمایشگاهی شامل حیواناتی خاص با زیستگاه های جالب خاص خودشان. قفس جدید مارها، دنیای جدید میمون ها، شهر حیوانات خانگی، مسیر جنگلی، تراس درختی، شیرهای سفید، پرندگان ساوانا، ریمبا و ... از بخش های متنوع این قسمت هستند. 

بخش شیرهای سفید:

زولا و زوری شیرهای سفید باغ وحش سان وی لاگون هستند. آن ها کاملا سفید نیستند و فقط خیلی بور هستند. زولا و زوری زوج شیری این باغ وحش بومی آفریقا هستند و از نواحی جنوبی پارک ملی کروگر (Kruger National Park) به اینجا سفر کرده اند. 

بخش رویارویی با حیات وحش:

 پرندگان و حیوانات دیگر را در مکانی همچون زیستگاه اصلی شان خواهید دید. علاوه بر پرنده ها شیرهای سفید، میرکت، تامارین کلاه‌پنبه‌ای، مارموست کوتوله، سمور آبی، خرس آفتاب، نوک شاخ، سگ دشتی، اسب مینیاتوری، افعی، ببر، عقاب، پانتر یا پلنگ مشکی، طاووس و ... هم در این بخش زندگی می کنند.

پارک هیجان سان وی لاگون:

آماده یک ماجراجویی هوایی و پر از هیجان باشید. این بخش را برای کسانی ساخته اند که از هیچ ارتفاع و سقوطی نمی ترسند. قرار است طولانی ترین زیپ لاین مالزی را تجربه کنید. البته نخستین بانجی جامپینگ مالزی هم در این بخش است که سقوطی هیجان انگیز را می توانید با آن تجربه کنید. علاوه بر این تفریحات کارتینگ و موتور چهار چرخ هم برای علاقمندان به رالی فراهم است.

بازی جی فورس ایکس:

شما را به طرف به سازه کروی جی فورس ایکس راهنمایی می کنند. کمربندهای خود را که بستید منتظر باشید. خیلی زود محفظه کروی به سوی پایین کشیده خواهد شد و بعد از آماده سازی، رها می شوید. شما با سرعتی بسیار بالا به صورت عمودی و رو به بالا پرتاب می شوید.

هزینه: این بازی هزینه ای جدا دارد و 64 رینگیت مالزی (معادل 155,420 تومان) برای آن باید در نظر بگیرید. 

 قد: حداقل 1.3 متر

کارتینگ:

 وارد کارتینگ سان وی لاگون شوید و هیجان و رقابت را با دوستان خود تجربه کنید.

 هزینه:برای ماشین های تک سرنشین و دو سرنشین، حدودا 22 رینگیت مالزی (معادل 53,420 تومان) و 27 رینگیت مالزی (معادل 65,560 تومان) هزینه خواهد داشت. 

رده سنی مجاز: 12 سال به بالا

بخشهای پارک سان وی لاگون مالزی (قسمت 3)Reviewed by yegane on Dec 29Rating: 3.0بخشهای پارک سان وی لاگون مالزی قسمت 3قبلا درباره تور ارزان مالزی و بازدید از یکی جاذبه های کم نظیر آن یعنی پارک موضوعی سان وی لاگون گفتیم. اگر علاقمندید که بیشتر درباره این جاذبه بدانید، با اول تور همراه باشید. اینبار قرار است دو بخش دیگر از بخش های مهم این پارک موضوعی مالزی را معرفی کنیم و با آن ها بیشتر آشنا شویم:

قبلا درباره تور ارزان مالزی و بازدید از یکی جاذبه های کم نظیر آن یعنی پارک موضوعی سان وی لاگون گفتیم. اگر علاقمندید که بیشتر درباره این جاذبه بدانید، با اول تور همراه باشید. اینبار قرار است دو بخش دیگر از بخش های مهم این پارک موضوعی مالزی را معرفی کنیم و با آن ها بیشتر آشنا شویم:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی