راهنمای دسترسی و قوانین بازدید از مسجد کریستالی مالزی

راهنمای دسترسی و قوانین بازدید از مسجد کریستالی مالزی

مسجد کریستالی

راهنمای دسترسی و قوانین مسجد کریستالی مالزی:

شرایط و قوانین بازدید مسجد کریستالی:

تمام مردم می توانند از مسجد کریستالی دیدن  کنند.تنها شرط  ورود به مسجد رعایت پوشش درست و مناسب محیط مسجد است.لازم است بانوان با حجاب کامل وارد این مکان مقدس شوند،یعنی لباسی سرتا پا پوشیده بپوشند حتی موهای سرهم بپوشانند.

نگران نداشتن پوشش حجاب نباشید می توانید در محل لباس های مخصوص مسجد به امانت بگیرید. چنانچه نمیدانید چگونه از لباس استفاده کنید از راهنماها کمک بخواهید و یادتان باشد پیش از ورود حتما کفش های خود را در بیاورید. 

چگونه به مسجد برویم:برای اینکه خیلی راحت به مسجد برسید لازم است به فرودگاه سلطان محمود مراجعه کنید و اتوبوس های کوالا ترنگانو را سوار شوید.

در هر نقطه از مالزی و سنگاپور می توانید از اتوبوس های شهر برای رسیدن به مسجد کریستالی استفاده کنید.

آدرس: آسیا، مالزی، ترنگانو، کوالا ترنگانو، وان مینسکی، پارک میراث اسلامی

راهنمای دسترسی و قوانین بازدید از مسجد کریستالی مالزیReviewed by yegane on Dec 24Rating: 3.0راهنمای دسترسی و قوانین مسجد کریستالی مالزیاگر تصمیم به سفر با یک تور ارزان به خصوص تور مالزی را دارید، این مطلب در اول تور را دنبال کنید.تمام مردم می توانند از مسجد کریستالی دیدن  کنند.تنها شرط  ورود به مسجد رعایت پوشش درست و مناسب محیط مسجد است.

اگر تصمیم به سفر با یک تور ارزان به خصوص تور مالزی را دارید، این مطلب در اول تور را دنبال کنید.تمام مردم می توانند از مسجد کریستالی دیدن  کنند.تنها شرط  ورود به مسجد رعایت پوشش درست و مناسب محیط مسجد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی