معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن

معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن

معبد آشینو ننبوتسا ژاپن

تور ژاپن

معبد آداشینو ننبوتسا ژاپن:

اگر علاقمند سفر با تور ارزان هستید و قصد سفر به ژاپن را هم داشته باشید. خوب است اطلاعاتی درباره معابد و دیدنی های ژاپن بخصوص معبد آداشینو ننبوتسا بدست آورید. ژاپن کشوری اعجاب انگیز و زیبا، چه به لحاظ طبیعی و فرهنگی و چه به لحاظ آثار تاریخی و باستانی است و طبیعیست که بسیاری از گردشگران و جهان گردان علاقمند به سفر کردن به این کشور باشند. طبیعت بکر و فوق العاده این سرزمین نیز نتیجه حاکم بودن آب و هوا و شرایط اقلیمی بسیار مناسب و مطبوع این سرزمین است و چشم اندازهایی را در این کشور بوجود آورده که در هیچ نقطه دیگر از جهان نمیتوان یافت. بنابراین تعجب آور نیست که ساعت ها بخواهید در طبیعت آن مشغول گردش شوید.

خوب است بدانید که  مذهب بودا از کی و چگونه در ژاپن رایج شد این مذهب ابتدا در چین و سپس در ژاپن شایع شد و پیروان زیادی به خود جذب کرد. بنابراین کم کم بر تعداد معابد بودا ژاپن افزوده شد. جالب است بدانید تنها شهر کیوتو ۲۰۰۰ معبد بودا دارد که در بخش های دیگر به آن ها خواهیم پرداخت.

قرار است از یکی از معابد معروف ژاپن یعنی آداشینو ننبوتسا (Adashino Nenbutsu-ji). دیدن کنیم. معبدی فوق العاده دیدنی با مناظر زیبا. در این معبد تا چشم کار می کند گل و درخت خواهید دید که فضای معبد را مزین کرده اند. آداشینو علاوه بر زیبایی های طبیعی خود منبع تاریخی عالی برای کسب اطلاعات درمورد مذهب و گذشته بودا خواهد بود.

معمولا گردشگران و عبادت کنندگان از در میانی برای وارد شدن به آداشینو استفاده می کنند ولی این معبد علاوه بر آن چند در دیگر هم دارد. فضای سبز چندهکتاری و فضای داخلی کاخ گونه این معبد بی شک نگاه ها را برای لحظاتی  به خود خیره خواهد کرد و گردشگران ناخودآگاه به دوران شکوه و قصر نشینی شاهان سوق می دهد. آداشینو ننبوتسا وسعت بسیار زیادی دارد و طبیعتا از چند قسمت مجزا تشکیل شده است. در بدو ورود اولین چیزهایی که خواهید دید، حیاط فوق العاده زیبای عبادتگاه، جایگاه های عبادت، گورستان معبد و ۸۰۰۰ مجسمه ی سنگی کوچک خواهند بود. می گویند روح بودائیان در این معبد در جریان است و آن را به فضایی سحرانگیز تبدیل کرده.

گورستان بودایی را می توانید در فضای سبز و پرگل معبد و در میان انبوه درختان بامبو که در حیاط معبد مسیری پیچ در پیچ را پدید آورده اند را پیدا کنید.

 تور ژاپن بازدید از معبد و گورستان آداشینو ننبوتسا

حتما (در تور ژاپن بازدید از معبد و گورستان آداشینو ننبوتسا) جالب خواهد بود. این جاذبه ها از مذهب بودا و عقاید پیروانش اطلاعات خوبی به شما خواهند داد. بودا کسی بود که آئین بودا را پایه گداری کرد و در این دوره به کسی بودا می گویند که به درجات بالایی از کمال و روشنی رسیده باشد، خیلی ها فکر می کنند بودا همان گوتاما بودا یعنی پایه گذار مذهب بوداست و به همین خاطر خیلی ها سوال دارند که پس چرا چهره ی بودا در مجسمه های متفاوت فرق دارد. اما در میان خود پیروان این مسئله کاملا روشن و قابل درک است.

بودائیان آداب و رسوم ویژه ای برای عرض احترام به بودا دارند. آثار این آداب در معبد آداشینو ننبوتسا هم کاملا مشهود است.

در ادامه کم کم با بخش های متفاوت معبد آشنا خواهید شد و مجسمه ها و گورستان معبد را خواهید دید.

معبد آداشینو ننبوتسا ژاپنReviewed by اول تور on Dec 14Rating: 3.0معبد آداشینو ننبوتسا ژاپناگر علاقمند به سفر با تور ارزان هستید و قصد سفر به ژاپن را هم داشته باشید. خوب است اطلاعاتی درباره معابد و دیدنی های ژاپن بخصوص معبد آداشینو ننبوتسا بدست آورید.

اگر علاقمند به سفر با تور ارزان هستید و قصد سفر به ژاپن را هم داشته باشید. خوب است اطلاعاتی درباره معابد و دیدنی های ژاپن بخصوص معبد آداشینو ننبوتسا بدست آورید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی