باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران

تور تهران گردی

باغ پرندگان تهران

باغ پرندگان تهران

فضایی سرسبز با وسعت 23 هکتار در شمال شرق تهران و در دل جنگل‌های لویزان و پر از فراز و نشیب که با پله‌ها و معبرهایی که با چوب یا سنگ و یا ماسه هنرمندانه ساخته شده‌اند و همچنین جویبارها و برکه‌ها و آبشارهای زیبا و کلبه‌ها و پل‌های چوبی، گل‌کاری‌های سراسر باغ با نورکاری‌های زیبا و هوایی تمیز و باطراوت و قدم زدن به‌همراه خانواده و دست در دست کودکان در طول مسیر باغ و تماشای انواع و اقسام پرنده‌های زیبا، از نزدیک واقعا دیدن دارد. هریک از انواع پرندگان با ویژگی‌ها و شیرین‌کاری‌های خاص خودشان شور و هیجان را در شما ایجاد می‌کنند. پرندگانی که توانایی پرواز ندارند در فضاهایی باز و محصور شده و پرندگانی که پرواز می‌کنند در قفس‌هایی سرپوشیده ولی بزرگ نگهداری می‌شوند و شما شاهد پرواز آن‌ها از این سوی قفس به آن سوی قفس خواهید بود. مسیر دسترسی به آن از دو طریق اتوبان شهید بابایی شرق، بعد از خروجی خیابان هنگام، خیابان کوهستان و یا خیابان هنگام، خیابان 35متری استقلال، خیابان کوهستان امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید با یک تور ارزان یک روزه تهران گردی از باغ پرندگان تهران دیدن کنید و از این مکان زیبا لذت ببرید !

باغ پرندگان تهرانReviewed by تور ارزان on Dec 1Rating: 3.5باغ پرندگان تهرانفضایی سرسبز با وسعت 23 هکتار در شمال شرق تهران و در دل جنگل‌های پر از فراز و نشیب لویزان.

بهترین جاهای دیدنی تهران – باغ پرندگان تهران – تور تهران گردی – تور ارزان داخلی – راهنمای تهران گردی – جاذبه های گردشگری تهران

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی