موزه هنرهای معاصر تهران

موزه هنرهای معاصر تهران

بهترین موزه هنرهای معاصر تهران

موزه هنرهای معاصر تهران

موزه هنرهای معاصر پایتخت:

 

   این موزه بی نظیر یکی از معروف‌ترین  موزه‌های کشورمان و همینطور دنیا میباشد و کلکسیونی ‌بسیار ارزنده از مشهورترین نگارگران جهان مانند:پولاک، رنوار، گوگَن، وارهول، پیکاسو، ماگریت، جاکومتی، ارنست و لُویت در آن نگهداری می‌شود. ساختمان این موزه تقلیدی زیبا از بادگیرهای استانهای کویری ایران است. این موزه بی نظیر در سال ۱۳۵۶ ساخته شده. موزه هنرهای معاصر در کنار پارک لاله تهران یا پارک فرح قدیم ساخته شده است. 

موزه هنرهای معاصر9سالن دارد که در 3سالن آن آثار ارزنده نگارگران دنیا در آن جای دارد و ۶ سالن موقت آن هم در مسیر سالن های دائمی است، به شکلی که افراد با باردید از سالن های دائمی می توانند گالری های موقت را هم مشاهده کنند. در حیاط این موزه هم آثار هنری و پیکره‌هایی از نگارگران معروف سرزمینهای دیگر جهان دیده میشود.مشهور‌ترین این آثار مجسمه «درمانگر»بجای مانده از رنه ماگریت(René Magritte)، نگارگر بلژیکی است.

موزه هنرهای معاصر تهرانReviewed by اول تور on Jan 15Rating: 3.0موزه هنرهای معاصر تهران موزه هنرهای معاصر تهران . این موزه بی نظیر یکی از معروف‌ترین موزه‌های کشورمان و دنیا میباشد و کلکسیونی ارزنده از مشهورترین نگارگران جهان در آن نگهداری می‌شود

موزه هنرهای معاصر تهران . این موزه بی نظیر یکی از معروف‌ترین موزه‌های کشورمان و دنیا میباشد .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی