باغ فردوس تهران

باغ فردوس تهران

تور تهرانگردی باغ فردوس تهران

باغ فردوس تهران

باغ فردوس تهران

            باغ فردوس در خیابان ولیعصر تهران با مساحت باغ 20 هزار متر مربع و عمارت آن در سه طبقه و زیرزمین با زیربنای 1000 متر مربع  قرار دارد و پس از ورود به محوطه باغ مجسمه هایی برنزی از سهروردی و ابن هیثم دانشمند ایرانی روبه رو خواهید شد.یکی از خانه های ارزشمند و تاریخی در بخش شمیرانات تهران قرار دارد که از هنگام سلسله قاجار تا به امروز به جا مانده است و از سال 1381 به عنوان موزه سینما مورد بهره برداری قرار گرفت. بخاطر شیب زمین تند این زمین کف طبقه اول بنا با قسمت جنوبی باغ و سقف آن با قسمت شمالی باغ هم سطح است. عمارت باغ فردوس یکی از آثار ملی ایران در قسمت جنوبی باغ ساخته شده و از ابتدا به صورت کاخ و محل اقامت اعیان، تزیین شده است. 

موزه باغ فردوس در شهر تهران و محله باغ فردوس، خیابان ولی عصر، بالاتر از سه راه زعفرانیه، انتهای خیابان باغ فردوس، ضلع شرقی خیابان واقع شده است.

ساعات بازدید از موزه در طول هفته از ساعت ۱۰ تا ۱۸:۳۰ و جمعه ها ساعت ۱۰ تا ۱۳

بهای ورودی ۳۰۰۰ تومان و برای دانشجویان ۲۰۰۰ تومان می باشد.

تلفن: ۹- ۰۲۱۲۲۷۰۵۰۰۵

باغ فردوس تهرانReviewed by تور ارزان on May 24Rating: 3.0باغ فردوس تهران باغ فردوس در خیابان ولیعصر تهران با مساحت باغ 20 هزار متر مربع و عمارت آن در سه طبقه و زیرزمین با زیربنای 1000 متر مربع  قرار دارد و پس از ورود به محوطه باغ مجسمه هایی برنزی از سهروردی و ابن هیثم دانشمند ایرانی روبه رو خواهید شد.

باغ فردوس در خیابان ولیعصر تهران با مساحت باغ 20 هزار متر مربع و عمارت آن در سه طبقه و زیرزمین با زیربنای 1000 متر مربع  قرار دارد و پس از ورود به محوطه باغ مجسمه هایی برنزی از سهروردی و ابن هیثم دانشمند ایرانی روبه رو خواهید شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی