کافه رستوران های پارک متاتسمیندا

کافه رستوران های پارک متاتسمیندا

تور تفلیس

پارک متاتسمیندا

کافه رستوران های پارک متاتسمیندا:

در مجموعه تفریحی پارک متاتسمیندا 5 رستوران و کافه وجود دارد که می توانید در آنها ناهار یا شامی خوشمزه میل کنید:

رستوران متاتسمیندا:

یافتن این رستوران خیلی سخت نیست، هنگامی که وارد پارک شوید این رستوران را نزدیک ورودی می بینید. این رستوران محیطی گرم و صمیمی دارد، طراحی آن نیز بسیار لوکس و زیباست و علاوه بر ظاهر زیبا غذاهای خوشمزه گرجی و اروپایی را در منوی خود جای داده. می توانید در بالکن این رستوران یک صندلی رزرو کنید و همزمان با خوردن غذایی سنتی، مناظر زیبای شهری تفلیس را هم ببینید.

با تمام این تعاریف حتما متوجه شدید که هزینه صرف یک وعده غذا در آن بالاست و منویی گران دارد.

رستوران ایمرتین یارد:

غذاهای گرجستان معمولا با ذائقه ما سازگاری دارد، حتما در سفرتان از غذاهای سنتی این کشور خوشتان خواهد آمد. ولی اگر هنوز غذای گرجی نخورید، پیشنهاد ما این است که به رستوران گرجین یارد مراجعه کنید. این رستوران محیطی سنتی و دکوراسیونی گرجی دارد و گذشته های گرجستان را نشان می دهد.

کافه اورنجری:

کافه ای زیبا با فضایی خلوت و آرامشبخش. منوی متنوع و سالم این کافه نیز بسیار جالب توجه است. خاچاپوری های این کاف بسیار معروف است و باید امتحان کنید. اینترنت و موسیقی نیز دیگر امکانات این کافه است. قیمت خوراکی هایش نیز ارزان و مناسب است. کافه اورنجری دو فضای مجزا دارد، بنابراین در بیرون آن نیز می توانید بشینید. فضای خارجی کافه با چند درخت لذت بودن در این محل را بیشتر می کند.

منوی این کافه  ترکیب غذاهای گرجی و بین المللی است.

رستوران فیونیکولار:

این رستوران بیرون پارک و نزدیک ایستگاه دوم قطار کابلی، شهر تفلیس واقع شده است. فیونیکولار، ساختمانی دو طبقه است که در بافت تاریخی تفلیس واقع شده است. هنگام صرف غذا در این رستوران می توانید منظره ای زیبا از شهر را هم ببینید. غذاهای این رستوران همه از موادی تازه و با کیفیت تهیه می شوند و آشپزان فیونیکولار نیز به سلامت غذاهای خود بسیار اهمیت می دهند.

سبک منو: اروپایی، اروپای شرقی

هزینه: برای صرف غذا در این غذاخوری، هزینه ای متوسط در نظر بگیرید. ما هزینه ای بین 12 لاری تا 60 لاری گرجستان می توانید غذایی خوشمزه در فیونیکولار میل کنید.

ساعت کار: 13:00 - 24:00

کافه کارسول: این کافه شبیه به چرخ و فلکی زیباست که در بخش کودکان شهربازی جای گرفته. می توانید بچه ها را برای تفریح و بازی در شهربازی راحت بگذارید و خود لحظاتی در این کافه استراحت کنید و خوراکی سبک سفارش دهید.

رستوران سامتسوید: رستورانی گرجی است. این رستوران در فضای باز واقع شده است و کباب های خوشمزه آن بسیار معروف است. خاچاپوری خوراکی معروف گرجی نیز در این رستوران سرو می شود.

کافه پانوراما: کافه پانوراما در نقطه ای مرتفع از پارک متاتسمیندا، واقع شده است، بر کل شهر احاطه دارد و چشم اندازی بی نظیر را به شما نشان می دهد.

کافه رستوران های پارک متاتسمینداReviewed by Yeganeh on Jul 25Rating: 3.0کافه رستوران های پارک متاتسمیندااگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی