راهنمای دسترسی پارک متاتسمیندا

راهنمای دسترسی پارک متاتسمیندا

تور تفلیس

پارک متاتسمیندا

راهنمای دسترسی پارک متاتسمیندا تفلیس:

مسیر دسترسی پارک متاتسمیندا:

پارک متاتسمیندا در مرکز تفلیس واقع شده است و از پایین تا بالای کوه 7.5 کیلومتر فاصله دارد. پس چنانچه در مرکز شهر ساکن باشید، دسترسی راحتی به پارک و شهربازی متاتسمیندا خواهید داشت و خیلی راحت و سریع تر از سایر مناطق می توانید از قطار کابلی، اتوبوس و تاکسی برای رسیدن به این پارک استفاده نمایید. اما اگر از خیابان روستاولی و سایر نواحی مرکزی تفلیس فاصله داشتید، باز هم دسترسی شما به این مجموعه خیلی سخت نیست. در ادامه این خطوط را معرفی می کنیم:

اتوبوس: خط های اتوبوس زرد رنگ با شماره های 124 و 90 می توانند گردشگران را به پارک برسانند. با استفاده از این خطوط 15 تا 20 دقیقه در راه هستید:

خط 124: چنانچه مترو انتخاب شما برای رسیدن به پارک متاتسمیندا است، در ایستگاه مترو روستاولی از مترو خارج شوید. جهت راست را در پیش بگیرید، وارد خیابان روستاولی شوید و در این بخش به ایستگاه 814 یا آکادمی آو ساینس می رسید. اینجا سوار اتوبوس 124 شده و بعد از ایستگاه سیزدهم مقابل پارک پیاده شوید.

خط 90: خط 90 از میدان اربلیانی تفلیس به راه می افتد و بعد از رد شدن از ایستگاه دوازدهم شما به پارک متاتسمیندا می رسید.

ماشین: اگر قصد دارید با ماشین شخصی به این پارک سفر کنید، فقط لازم است که حدود 10- 15 دقیقه رانندگی کنید تا به بالای کوه متاتسمیندا خود را برسانید. اما اگر از تاکسی استفاده می کنید، لازم است بدانید که تاکسی های تفلیس تقریبا هیچکدامشان تاکسی متر استفاده نمی کنند، پس باید قبل از سوار شدن با راننده برسر هزینه کرایه به توافق برسید. نرخ تقریبی یک مسیر کوتاه حدود 6 لاری گرجستان و مسیرهای طولانی تر هم حداکثر تا 12 لاری گرجستان است.

قطار کابلی: در بخش معرفی پارک نیز اشاره کردیم که با قطار کابلی می توانید مسیر رسیدن به پارک متاتسمیندا طی کنید و مناظر اطراف را ببینید. برای هر مسیر باید حدودا 2 لاری گرجستان بپردازید.

هزینه ورود: رایگان

ساعات بازدید شهربازی: 12:00 - 23:45

آدرس: گرجستان، تفلیس، پارک کوهستانی متاتسمیندا

جاذبه های نزدیک مجموعه متاتسمیندا:

باغ گیاه شناسی و ملی تفلیس: در فاصله 9.8 کیلومتری

تندیس کارتلیس ددا: در فاصله 7.4 کیلومتری

حمام های گوگردی تفلیس: در فاصله 9.2 کیلومتری

قلعه ناریکالا: در فاصله 9 کیلومتری

آبشار گوگردی دزولی تفلیس: در فاصله 9.3 کیلومتری

نکاتی درباره پارک متاتسمیندا:

این مجموعه یک پارک موضوعی تمام عیار است چون هم بوستان دارد و هم شهربازی.

این پارک زیبا و بزرگ را با عنوان بام تفلیس معرفی می کنند.

ضمن بازدید از پارک متاتسمیندا شما می توانید، چشم اندازی فوق العاده از تفلیس را نیز ببینید.

پارک و شهربازی متاتسمیندا از جمله مشهورترین و محبوب ترین پارک های تفلیس شناخته می شود.

راهنمای دسترسی پارک متاتسمینداReviewed by Yeganeh on Jul 24Rating: 3.0راهنمای دسترسی پارک متاتسمیندااگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی