راهنمای دسترسی پارک ملی تفلیس

راهنمای دسترسی پارک ملی تفلیس

تور تفلیس

پارک ملی تفلیس

راهنمای دسترسی پارک ملی تفلیس:

دسترسی پارک ملی تفلیس:

پیش تر نیز گفتیم که، پارک ملی تفلیس دقیقا در شمال تفلیس واقع شده است، پس برای رسیدن به آن خیلی در راه نخواهید بود. می توانید از خودروی شخصی، مترو و تاکسی برای دسترسی به این پارک استفاده کنید که هر یک هزینه و زمان بخصوص خود را دارند:

ماشین شخصی: مسیر رسیدن تا پارک ملی تفلیس جاده ای 30 تا 40 دقیقه ای است و چندان از شهر دور نیست. این جاده دقیقا از بخش مرکزی پارک ملی تفلیس عبور می کندو دو شهر تفلیس و تیانتی را به یکدیگر پیوند می زند.

تاکسی: اگر برای رسیدن به پارک از تاکسی استفاده می کنید مبلغی معادل 13 دلار تا 16 دلار در نظر بگیرید.

وسایل حمل و نقل عمومی: برای رسیدن به پارکملی تفلیس مترو و تاکسی گزینه های حمل و نقل خواهند بود. تا رسیدن به پارک حدود 11 لاری هزینه خواهید کرد.

تورهای پارک ملی تفلیس: اگر تنها سفر کردن و بازدید از پارک برایتان چندان راحت و جالب نیست، می توانید در تورهای یک روزه این پارک شرکت کنید و همراه دیگر علاقمندان از این گردش لذت ببرید. برای این تور یک روزه حدود 15 لاری گرجستان تا 20 لاری گرجستان در نظر بگیرید. حتا در زمستان نیز این تورها برقرارند و می توانید این پارک را در روزهای برفی با چهره ای متفاوت تر و زیبا ببینید.

آدرس: گرجستان، تفلیس، پارک ملی تفلیس

جاذبه های نزدیک پارک ملی تفلیس:

پارک ملی تفلیس به لحاظ نزدیکی به تفلیس بسیار موقعیت خوبی دارد، به همین خاطر بخشی از شهر تفلیس محسوب می شود. علاوه بر اینکه دسترسی راحتی به شهر دارید از این پارک می توانید می توانید به راحتی به جاذبه های معروف آن نیز سفر کنید:

کلیسای جامع تثلیث، پارک متاتسمیندا، قلعه ناریکالا، پارک آبی جینو پارادایس، باغ ملی گیاه شناسی گرجستان از جمله جاذبه هایی هستند که از پارک ملی تفلیس خیلی دور نیستند.

امکانات پارک ملی تفلیس:

این پارک دفتر اطلاعات و راهنمایی گردشگران ندارد و برای برقراری ارتباط با مسئولین آن باید به دفتر مدیریتی آن واقع در روستای ساگوراما مراجعه کنید.

این پارک سرسبز و جنگلی را می توانید در شمال شهر تفلیس پیدا کنید. خوب است بدانید که پارک ملی تفلیس بخشی از فضاهای سبز شهری پایتخت بشمار می رود و حفاظت شدهه است. این پارک امکانات رفاهی زیادی ندارد، بنابراین پیش از حرکت حتما غذا و لباس مناسب تهیه کنید تا در این گردش گرسنه نمانید و از گرما و سرما در امان باشید.

بهترین زمان بازدید از پارک ملی تفلیس:

مناسب ترین باز زمانی که می توانید برای بازدید از پارک ملی تفلیس در نظر بگیرید مابین ماه های اردیبهشت و خرداد و شهریور و مهر خواهد بود. اما در هر فصلی می توانید به این پارک بروید و در آن دوچرخه سواری کنید. بستگی دارد که درمورد گرما و سرما چه سلیقه ای داشته باشید و حتما لباس مناسب به همراه ببرید.

راهنمای دسترسی پارک ملی تفلیسReviewed by Yegane on Aug 31Rating: 3.0راهنمای دسترسی پارک ملی تفلیساگر مایلید در تور گرجستان تور تفلیس را هم تجربه کنید و جاذبه های تفلیس را ببینید اول تور به شما تور ارزان تفلیس را پیشنهاد می کند.

اگر مایلید در تور گرجستان تور تفلیس را هم تجربه کنید و جاذبه های تفلیس را ببینید اول تور به شما تور ارزان تفلیس را پیشنهاد می کند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی