جاذبه های پارک متاتسمیندا

جاذبه های پارک متاتسمیندا

تور تفلیس

پارک متاتسمیندا

جاذبه های پارک متاتسمیندا:

اگر قصد بازدید از پارک قدیمی متاتسمیندا و مجموعه تفریحی اش را دارید خوب است بدانید که این مجموعه بخش های دیگری نیز دارد که می توانید طی بازدیدتان از آن ها نیز دیدن کنید. چراکه جاذبه های متاتسمیندا تنها به شهربازی اش خلاصه نمی شود. در این بخش با برخی از جاذبه های این پارک آشنا خواهید شد:

پارک ژوراسیک متاتسمیندا:

بعد از بازی های شهربازی دیدن از پارک ژوراسیک گزینه گردشی بیشتر گردشگران پارک متاتسمیندا خواهد بود. در این مجموعه سفری کوتاه به چند میلیون سال پیش را تجربه خواهید کرد و دایناسورها و موجودات عجیب و بزرگی را خواهید دید.

پانتئون متاتسمیندا:

آرامگاه افراد معروف و محبوب گرجی همچون قهرمانان ملی، هنرمندان، نویسندگان و محققان. الکساندر گریبایدوف سیاستمدار، نویسنده، هنرمند و آهنگساز اولین کسی بود که در این گورستان به خاک سپرده شد، او ملیتی روسی داشت. نینو چاوچاوادزه همسرش نیز بعدها در کنارش به خاک سپرده شد.

نیکولوز براتیشویلیِ شاعر، سرگو زاکاریادزه بازیگر، آکاکی تسرتلی شاعر معروف گرجی و واژا پشاولای نویسنده از جمله دیگری اشخاص سرشناس و معروفی بودند که در این آرامگاه به خاک سپرده شدند.

کلیسای سنت دیوید:

جاذبه دیگری در روی دامنه های کوه متاتسمیندا خواهید دید، کلیسای سنت دیوید است. جالب است بدانید کلیسای سنت دیوید به افتخار فردی به همین اسم ساخته شده است. سنت دیوید، از شخصیت های مهم دین مسیحیت گرجستان بود و در غار زندگی می کرد.

مجموعه مجسمه های مومی:

مجسمه ها و تندیس های ساخته شده از موم چند سالی است که طرفدار زیادی پیدا کرده اند. با افزایش محبوبیت این مجسمه در میان مردم، مجموعه هایی از مجسمه های مومی شروع  بکار کرده اند و که غالبا شامل تندیس اشخاص معروف و به نام هستند. مجسمه های مومی شباهت زیادی به نمونه های زنده دارند و از این جهت شهرت زیادی پیدا کرده اند، گاهی انقدر با فرد زنده شباهت دارند که اشتباه گرفته می شوند.

در پارک متاتسمیندا نیز مجموعه ای از تندیس های مومی شروع به فعالیت کرده که بازدیدکنندگانش می توانند تندیس افراد معروف همچون بازیگران و خواننده ها را مشاهده کنند. اینجا می توانید علاوه بر تندیس های مومی، مجموعه ای از پروانه های رنگارنگ را هم ببینید.

هزینه بازدید: برای بازدید از این مجموعه برای هر نفر 5 لاری گرجستان دریافت می شود.

هزینه های شهربازی متاتسمیندا:

پیش تر نیز گفتیم که برای ورود به پارک لازم نیست هزینه ای پرداخت کنید. ولی در شهربازی، بازی ها هزینه ای جداگانه دارند. هزینه بازی ها بسته به نوع بازی که انتخاب می کنید، حدود 1 لاری تا 5 لاری گرجستان خواهد بود، می توانید از خواهند کارت های پلاستیکی شهربازی که از دفتر مجموعه تهیه کردید برای پرداخت هزینه استفاده کنید.

این کارت ها 2 لاری گرجستان قیمت دارند و شما می توانید به اندازه ای که دوست دارید آن را شارژ کنید.

جاذبه های پارک متاتسمینداReviewed by Yeganeh on Jul 28Rating: 3.0جاذبه های پارک متاتسمیندااگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر دوست دارید در تور گرجستان و تور تفلیس جاذبه های تفلیس و پارک متاتسمیندا تفلیس را ببینید این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی