امکانات و سرویس های پارک آتلانتیس مارماریس

امکانات و سرویس های پارک آتلانتیس مارماریس

آشنایی با امکانات و سرویس های پارک آتلانتیس مارماریس

امکانات و سرویس های پارک آتلانتیس مارماریس

امکانات و سرویس های پارک آتلانتیس مارماریس

مهم نیست که چه هتل یا مهمان پذیری را برای اقامت انتخاب کرده اید و در کدام شهر مارماریس هستید و می خواهید مسافرتتان را آنجا بگذرانید؛ وقتی که به این مجموعه تفریحی رفتید نگران رفت و برگشت خود نباشید چون سرویس های رایگانی  در این مجموعه آماده هستند که گردشگران را در هر ساعت از روز به هر  نقطه از مارماریس برسانند.
 ولی فراموش نکنید که برای استفاده از این سرویس ها جهت رسیدن به آتلانتیس باید پیش از استفاده از سرویس بلیط رزرو کنید، البته رایگان هستند. فقط باید برای رزرو مشخصات فردی خود و افراد خانواده تان را یک روز پیش تر به مسئولان مجموعه تفریحی  آتلانتیس بگویید.این سرویس ها هیچ محدودیتی سنی یا نفرات ندارند و شما هر تعداد که باشید وسیله نقلیه ای مناسب شما مهیا خواهد شد و در زمان مشخص شده به دنبال شما می آیند.
از نکات مثبت در مورد این سرویس ها این است که در همه روزهای هفته و در تمام ساعات مشغول به کار هستند. حرکت این اتوبوس ها به سمت پارک آتلانتیس هر روز ساعت 9:45دقیقه است و ساعت 15عصر هم برمیگردند.

سایر امکانات:

در مجموعه تفریحی و بزرگ آتلانتیس مارماریس خدمات رفاهی و امکانات بسیار خوبی برای مشتریان و گردشگران وجود دارد:

  • تیوپ های پارک آبی
  •  کمد رایگان
  •  اتاق تعویض لباس
  •  ساحل اختصاصی
  •  سرویس بهداشتی
  •  دوش حمام 
  •  پارکینگ رایگان
  •  گاوصندوق رایگان
  •  تخت های رایگان ساحل

جز این امکانات، سرویس ها و خدمات دیگری هم هستند که به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

  • کمک های اولیه: مرکزی مجهز به کمک های اولیه در مجموعه تفریحی آتلانتیس فراهم شده است که در همه ساعات روز می توانید به این مرکز بروید و در صورت نیاز به کمک از کادر مجرب و حرفه ای آن کمک بخواهید. 
  •  امکان گرم کردن غذای کودک و شیشه شیر: در همه کافه ها و رستوران های پارک آبی می توانید غذای کودکتان را گرم کنید یا از آنها یک شیشه شیر درخواست کنید.
  •   اتاق کودک: اگر به دنبال جایی برای تمیز کردن فرزندان یا تعدیض پوشک و لباس هایش هستید فقط باید به سمت  سرویس بهداشتی بانوان و اتاق تعویض لباس بانوان بروید. برای ورود به این بخش باید ورودی بپردازید.
  •  مکان هایی برای استراحت: محوطه این پارک آبی جاهایی برای نشستن و استراحت موقت هم دارند که می توانید در اطراف استخرها آن ها را پیدا کنید.

هزینه های ورود به پارک آبی آتلانتیس:

 هزینه های ورود به پارک آبی آتلانتیس مارماریس در سال ۲۰۱۷ به این ترتیب است:

هزینه ورودی برای افراد بزرگسال یعنی افراد بالای 12سال حدود 52 هزار تومان یا 47لیر خواهد بود. اگر بصورت آنلاین رزرو شود30درصد تخفیف خواهد داشت.

برای کودکان 6تا12 سال هزینه حدود 33لیر خواهد داشت به علاوه 30درصد تخفیف در صورت خرید آنلاین.

برای کودکان زیر 6سال استفاده از خدمات و بازی های مجموعه کاملا رایگان است.

امکانات و سرویس های پارک آتلانتیس مارماریسReviewed by تور ارزان ترکیه on Apr 26Rating: 3.0امکانات و سرویس های پارک آتلانتیس مارماریس وقتی که به این مجموعه تفریحی رفتید نگران رفت و برگشت خود نباشید چون سرویس های رایگانی  در این مجموعه آماده هستند که گردشگران را در هر ساعت از روز به هر  نقطه از مارماریس برسانند.

وقتی که به این مجموعه تفریحی رفتید نگران رفت و برگشت خود نباشید چون سرویس های رایگانی  در این مجموعه آماده هستند که گردشگران را در هر ساعت از روز به هر  نقطه از مارماریس برسانند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی