تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

معرفی تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا

 

ورزش های هتل شروود:

 در هتل بزرگ شروود انواع و اقسام تفریحات، بازی ها و ورزش های متنوع فراهم شده  است، تعداد این تفریحات و ورزش های هتل شروود انقدر زیاد است که در هتل ویژه برنامه هایی را تعیین می کنند که هر روز در ساعتی بخصوص یک ورزش خاص به طور عمومی برگزار می شود و کسانی که در هتل شروود اقامت دارند به صورت تیمی در این بازی مهیج شرکت می کنند.

 ورزش های زیر در این هتل در جریان هستند:

_ بیلیارد: در اتاق تفریحات هتل شروود که در ضلع شرقی و هم کف هتل واقع شده است میزهای بیلیارد فراهم شده و می توانید مشغول بازی بیلیارد شوید، ولی این بازی نیز به صورت مجزا و اکسترا و با پرداخت هزینه ی بیشتر آزاد است.

 _ تنیس: در ضلع راست حیاط هتل شروود یک زمین بزرگ برای بازی تنیس فراهم شده است که میهمانان هتل در آن می توانند مشغول بازی تنیس شوند.

_ تیراندازی: در هتل شروود مسابقات تیراندازی باکمان هم برگزار می شود که بسیار مورد توجه میهمانان قرار می گیرد. در این مسابقه میهمانان شروود شرکت کننده هستند.

 _ واتر پلو: در تمام بخش های استخرهای هتل شروود می توانید کسانی را ببینید که در حال بازی واترپلو هستند، البته این ورزش در گروه ورزش های گروهی قرار دارد و از سوی هتل برای برگزاری آن برنامه ریزی می شود.

 _ تنیس روی میز: دو میز تنیس در بخش راستی فصای بیرونی هتل فراهم شده که میهمانان می توانند از آن استفاده کنند.

 _بولینگ: در فضای داخلی هتل می توانید بولینگ بازی کنید ولی هزینه ی این بازی به صورت اکسترا و جداگانه حساب می شود.

 _بدن سازی: در قسمت هم کف هتل در کنار استخر  آن سالن بدن سازی فراهم شده که به انواع دستگاه های بدن سازی مدرن مجهز شده و همه میهمانان هتل شروود می توانند از آن استفاده کنند.

 _ والیبال ساحلی: در ساحل هتل شروود تور والیبال وجود دارد که علاقمندان به والیبال می توانند از آن استفاده کنند.

تئاتر شبانه:

 یکی از برنامه ها و تفریحاتی که در هتل شروود بسیار مورد توجه واقع شده است، تئاتر و مسابقات شبانه ی این هتل است، تئاتر در مکان استادیوم شکلی در ضلع شرقی محیط خارجی هتل شروود اجرا می شود و برنامه اینطور است که بازیگرانِ تئاتر از ساعت ۷ عصر  با پوشش های خاص خود دور تا دور هتل می چرخند و از افراد مقیم در هتل برای دیدن نمایش خود دعوت می کنند.

این نمایش تا ساعت ۱۰ شب به طول می انجامد و مسابقاتی هم در این قسمت برپا می شود و در پایان به برنده ها جوایزی داده می شود، بعد از تمام شدن این نمایش هر شب در مکانی معین از هتل موسیقی زنده در سبک های متفاوت اجرا می شود.

کلوب کودکان:

 هتل شروود برای تمام سنین مختلف ویژه برنامه های جالبی دارد، برای سرگرم کردن خردسالان نیز کلوبی فراهم شده و هر روز از ساعت ۶ عصر در محل کلوبِ خردسالان برنامه های بسیار شادی برای بچه ها برگزار می شود که از جمله آن ها می توان به پخش موسیقی، نمایش و ورزش اشاره کرد.

 

تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیاReviewed by اول تور on Sep 17Rating: 4.0تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیاتفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا ، در هتل بزرگ شروود انواع و اقسام تفریحات، بازی ها و ورزش های متنوع فراهم شده  است تعداد این تفریحات و ورزش های هتل شروود انقدر زیاد است که ...

تفریحات هتل ۵ ستاره شروود آنتالیا ، در هتل بزرگ شروود انواع و اقسام تفریحات، بازی ها و ورزش های متنوع فراهم شده  است تعداد این تفریحات و ورزش های هتل شروود انقدر زیاد است که …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی