رستوران ها و امکانات ویژه هتل شروود آنتالیا

رستوران ها و امکانات ویژه هتل شروود آنتالیا

معرفی رستوران ها و امکانات ویژه هتل شروود آنتالیا

رستوران ها و امکانات ویژه هتل شروود آنتالیا

رستوران ها و امکانات ویژه هتل شروود آنتالیا:

 

رستوران های هتل شروود:

هتل شروود چند رستوران دارد که در آن ها انواع  خدمات صبحانه، نهار، شام، میان وعده و اسنک بار به صورت یوآل در اختیار مهمانان قرار می گیرد، تالار اصلی یا رستوران هتل شروود، در شش نوبت انواع و اقسام خوراک ها را سرو می کند، یعنی در سه وعده دیر و زود از مراجعان پذیرایی می کند، هر روز در این رستوران غذایی خاص سرو می شود و مشخص نیست که در هر روز غذا از چه نوع است، انواع متنوعی از نوشیدنی های گرم و سرد همچون قهوه، چای، آب میوه طبیعی، هات چاکلت، اردور و دسرهای دیگر قسمت پایدار این منو هستند.

این رستوران بزرگ دو قسمت داخلی و خارجی دارد و در هر بخش که بخواهید می توانید غذایتان را میل کنید، در ضمن بخشی از این رستوران دکوراسیونی کلاسیک تر دارد که برای برگزاری جلسات و یا حضور بزرگسالان در نظر گرفته شده است.

همانطور که گفتیم این سالن بزرگ از چند رستوران تشکیل شده، یکی از آن ها رستوران ایتالیایی است. جالب است بدانید که در مدت اقامتتان در هتل شروود فقط یکبار می توانید در این رستوران غذا میل کنید، که باید حتما از قبل میز رزرو کرده باشید. در رستوران ایتالیایی شروود انواع متنوع و لذیذی از استیک ها و خوراک های ایتالیایی با نوشیدنی های بسیار خوش طعم سرو می شود.

رستوران ایتالیایی در داخل هتل واقع شده ولی در محوطه ی بیرونی آن هم یک رستوران دیگر وجود دارد که انواع خوراک های خوشمزه فرنگی را سرو می کند و فقط برای وعده ی نهار می توانید از این رستوران استفاده کنید.

ممکن است نخواهید که عذای سنتی ترکی و یا غذای ملل را امتحان کنید، اگر به فست فود علاقه دارید خوب است بدانید که در شروود برای شما هم فکری شده و خدمات خوبی عاشقان فست فود فراهم شده، در حیاط هتل و در نزدیکی ساحل یک رستوران وجود دارد که از صبح تا ساعت ۴ عصر انواع و اقسام خوراکی های فست فود را سرو می کند و در سایر ساعات روز هم می توانید در این رستوران ساحلی زیبا سالاد بار، میوه بار و نوشیدنی خنک میل کنید.

در بخش شرقی هتل کافه ای وجود دارد که بصورت 24ساعته نوشیدنی گرم و شیرینی های خوشمزه و تنقلات سرو می کند، البته خوراکی های کوچک مثل اسنک و ساندویچ هم در منوی این کافه جای دارند.

بعضی امکانات خاص هتل شروود:

تمامی هتل ها تقریبا از امکاناتی در یک سطح برخوردارند ولی شروود امکانات دیگری هم برای میهمانان خود فراهم کرده که  با بعضی از آن ها بصورت مختصر آشنا می شوید:

سالن کنفرانس: 

اگر به قصد کار به این منطقه سفر کرده اید بنابراین شروود بهترین گزینه برای اقامت خواهد بود. دو سالن کنفرانس هتل شروود با مساحت ۲۴۳ متر و ۷۲ متر این امکان را فراهم می کنند که جلسه کاری خود را در این هتل  برگزار کنید.

پارک آبی:

درمورد پارک آبی در ابتدا گفته شد که دقیقا بعد از ورودی  هتل  قرار دارد و از سه استخر تشکیل شده است. در این پارک بزرگ  تفریحاتی همچون سرسره رو باز و مسقف، با تیوپ و بی تیوپ، سرسره ی U، کافه بار نوشیدنی ساحلی، استخر کودکان و رختکن فراهم شده.

درضمن برای استفاده از تفریحات هیچ هزیته ای نمی پردازید چون از قبل پرداخت شده. در هنگام شنا هم غریق نجات ها مراقب افراد هستند و جای نگرانی وجود ندارد.

 

رستوران ها و امکانات ویژه هتل شروود آنتالیاReviewed by اول تور on Sep 30Rating: 4.5رستوران ها و امکانات ویژه هتل شروود آنتالیارستوران ها و امکانات ویژه هتل شروود آنتالیا . هتل شروود چند رستوران دارد که در آن ها انواع  خدمات صبحانه، نهار، شام، میان وعده و اسنک بار به صورت یوآل در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

رستوران ها و امکانات ویژه هتل شروود آنتالیا . هتل شروود چند رستوران دارد که در آن ها انواع  خدمات صبحانه، نهار، شام، میان وعده و اسنک بار به صورت یوآل در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی