راهنمای دسترسی به پارک آتلانتیس مارماریس

راهنمای دسترسی به پارک آتلانتیس مارماریس

آشنایی با راهنمای دسترسی به پارک آتلانتیس مارماریس

راهنمای دسترسی به پارک آتلانتیس مارماریس

راهنمای دسترسی به پارک آتلانتیس مارماریس

مجموعه تفریحی آتلانتیس در طول سال فقط از تاریخ ۳۰ می (۱ خرداد)تا ۲۲ سپتامبر (۳۰ مهر)مشغول به کار است.چنانچه هوا مساعد نباشد و روزها بارانی شود امکان اینکه روز و ساعت فعالیت پارک عوض شود وجود دارد.به همین علت، قبل از اینکه به طرف مجموعه تفریحی آتلانتیس حرکت کنید، با مجموعه تماس بگیرید و از تعطیل نبودن پارک اطمینان  حاصل کنید.
برای رسیدن به پارک آتلانتیس مارماریس،اول باید خودتان را به شهر زیبای مارماریس برسانید.بعد از رسیدن به شهر،همانگونه که در قسمت امکانات شرح داده شد، فقط باید بوسیله مسئولین پارک جهت رزروِ سرویس رایگان اقدام نمایید و بعد از آن با خیال راحت به آتلانتیس بروید.

آدرس: ترکیه،مارماریس، ساحل اوزونیالی، محله سیتلر، خیابان ۲۱۲، پارک آبی آتلانتیس مارماریس
ساعت کاری مجموعه آتلانتیس:این مجموعه تفریحی هر روز هفته از ساعت 10صبح شروع به ارائه خدمات میکند و راس ساعت 17 تعطیل می شود.

راهنمای دسترسی به پارک آتلانتیس مارماریسReviewed by ترکیه on Apr 28Rating: 3.5راهنمای دسترسی به پارک آتلانتیس مارماریسمجموعه تفریحی آتلانتیس در طول سال فقط از تاریخ ۳۰ می (۱ خرداد)تا ۲۲ سپتامبر (۳۰ مهر)مشغول به کار است.چنانچه هوا مساعد نباشد و روزها بارانی شود امکان اینکه روز و ساعت فعالیت پارک عوض شود وجود دارد.

مجموعه تفریحی آتلانتیس در طول سال فقط از تاریخ ۳۰ می (۱ خرداد)تا ۲۲ سپتامبر (۳۰ مهر)مشغول به کار است.چنانچه هوا مساعد نباشد و روزها بارانی شود امکان اینکه روز و ساعت فعالیت پارک عوض شود وجود دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی