معرفی مجتمع تجاری فروم استانبول

معرفی مجتمع تجاری فروم استانبول

تور ترکیه

مرکز خرید فروم

معرفی مجتمع تجاری فروم استانبول:

مرکز خرید فروم:

مجتمع تجاری فروم استانبول، بزرگ ترین مجتمع تجاری و تفریحی ترکیه است که حتما باید در سفر خود به این کشور از آن دیدن کنید. در مرکز خرید فروم استانبول هر محصولی که دنبالش باشید یافت خواهد شد و کیفیت محصولات نیز در بهترین سطح است. می توانید مجموعه ای بزرگ از فروشگاه های معتبر و برندهای مشهور جهان را در فروم استانبول ببینید. البته خرید از فروشگاه های متنوع فروم استانبول فقط قسمت کوچکی از این مجموعه است بعد از خرید برای صرف وعده ای خوشمزه می توانید به فودکورت این مجتمع مراجعه کنید و از بین رستوران ها و کافه های زیادی که در این مجموعه وجود دارند، یکی را انتخاب کنید. تفریح و بازی در این مرکز را هم از دست ندهید: ژوراسیک لند، لگولند و فان لب، 3 شهربازی هستند که می توانند ساعات خوشی را برای شما و فرزندانتان رقم بزنند. در ضمن وسیع ترین آکواریوم کشور ترکیه و دو سینمای بزرگ را هم باید در فهرست امکانات عالی فروم استانبول قرار داد.

چنانچه دوست دارید از برترین مجتمع های تجاری شهر استانبول دیدن کنید، توصیه می کنیم حتما فروم استانبول را در صدر گزینه های انتخابی خود قرار دهید و از خرید خود لذت ببرید. این مجتمع تجاری با وسعت 495,000 متر مربع بزرگترین مجتمع تجاری قاره اروپا شناخته می شود. هنگامی که وارد فروم استانبول می شوید، 286 برند خارجی و ترکی را در لیست خرید خود دارید که به ساعت ها بازارگردی نیاز دارید تا بتوانید از تمامی آن ها دیدن کنید حداقل 6 ساعتی وقت نیاز است تا بتوانید تمام مرکز خرید را ببینید. چند برند معروف و لوکسی که در این مجتمع می توانید از آن ها خرید کنید برندهای نایک، مارکس اند اسپنسر، زارا، آدیداس، منگو، آیکیا، دکتلون و ... هستند.

هنگامی که از یکی از مشهورترین مراکز خرید ترکیه حرف می زنیم، مسلما غیرطبیعی نیست که خصوصیات بارز و خاص مرکز خرید فروم استانبول را تنها در فروشگاه و کالاهای متنوعش ندانیم. مثلا این مرکز خرید بزرگ ترین آکواریوم کشور ترکیه یعنی آکواریوم سی لایف استانبول را دارد که دقیقا در طبقه همکف این مجتمع واقع شده است. از سایر قسمت های جالب توجه مرکز خرید فروم استانبول می توان به فودکورت بزرگ این مجموعه، سینمای مدرن و بزرگ، شبیه ساز پرواز هواپیما، تعداد زیادی شهربازی و زمین بازی از جمله لگولند و سالن بولینگ آن اشاره کرد. مرکز خرید فروم امکانات و خدمات رفاهی خوبی هم برای بازدیدکنندگان و خریداران خود فراهم کرده و این امکان را به شما مراجعان می دهد که خریدی خوب و به صرفه را تجربه کنید.

ارزیابی هزینه:

ترکیه به لحاظ سطح هزینه ها مقصد گردشگری خیلی ارزان قیمتی برای ایرانی ها محسوب می شود اما از طرفی به این نکته هم توجه کنید که مرکز خرید فروم استانبول، مجتمع تجاری لوکس و مدرن این شهر بشمار می رود. در این مجتمع تجاری برندهای گران قیمت تا سطح متوسط فعالیت دارند. بنابراین خرید و تهیه محصولات در این مرکز خرید تنها به برندهای بسیار گران محدود نمی شود. 

در ادامه با بخش های متفاوت این مرکز خرید و مجصولاتش آشنا خواهیم شد. 

معرفی مجتمع تجاری فروم استانبولReviewed by Yeganeh on Jul 21Rating: 3.0معرفی مجتمع تجاری فروم استانبولاگر مایلید در تور ترکیه و تور استانبول جاذبه های استانبول و مرکز خرید فروم را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان ترکیه این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

اگر مایلید در تور ترکیه و تور استانبول جاذبه های استانبول و مرکز خرید فروم را از نزدیک ببینید. برای تجربه تور ارزان ترکیه این مطلب را در اول تور دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی