غار اصحاب کهف در ترکیه

غار اصحاب کهف در ترکیه

تور ترکیه - غار اصحاب کهف

غار اصحاب کهف در ترکیه

غار اصحاب کهف در ترکیه

کوه‌های شمال افه‌سوس ترکیه،مکانی است که اظهار میکنند اصحاب‌ کهف در غاری در دامنه‌ی کوه دويست سال خوابيدند. غار هفت خوابها(تعریف ديگری از قصه‌ی اصحاب کهف)در قرن سوم، هفت جوان پیرو عيسی که نمی‌توانستند دینشان را بر فرمانروا داسيوس نشان دهند، به کوه پانايير فرار کرده و در غاری مخفی میشوند و شبی که در خواب هستند ورودی غارتوسط سربازان فرمانروا با سنگهای عظیم مسدود ميشود. ماهها و سالها اين هفت رفیق خواب بودند تا اینکه شبانی که از آن اطراف رد میشد دهانه غار را میگشاید و با تابيده شدن نور به درون غار، جوانان بدون آگاهی از بیرون از خواب بيدار شده و بعد از اینکه برای خريد از غار خارج شدند از تغییرات محيط بیرون و پولهای قديمی متوجه موضوع ميشوند. انتشاراين قضیه سبب توجه و احترام به اين غار میشود و از قرن پنجم و بعد از آن بعنوان مرکز دينی و مقدس در می‌آيد.

اول تور

غار اصحاب کهف در ترکیهReviewed by تور ارزان on Dec 10Rating: 3.5غار اصحاب کهف در ترکیهبهترین جاهای دیدنی ترکیه - غار اصحاب کهف در ترکیه - تور ارزان ترکیه - جاذبه های گردشگری ترکیه - تور ترکیه

از بهترین جاهای دیدنی ترکیه و جاذبه های گردشگری ترکیه که با یک تور ارزان ترکیه در دسترس است، میتوانیم به غار اصحاب کهف در ترکیه اشاره کنیم.

1 دیدگاه

  1. مینا گفت:

    وای این غار اصحاب کهفهههههه ؟؟؟؟؟؟ چقدر جالبببببه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *

تور کوشی آداسی